• Angel30

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Hade BIM den 14/10 och fortfarande ingen mens,och negativt på mina test {#emotions_dlg.flower}

• Angel30
    Älskarlivet skrev 2010-10-24 14:10:27 följande:
    Ni som ej fått mens ännu..... har ni tagit gravtest som visat negativt?
    Jag har tagit test som visat negativt.. Rynkar på näsan
  • Angel30
    Tr0ust skrev 2010-10-26 14:23:12 följande:
    JAG BLIR TA MIG FAN FÖRBANNAD!!! VETY INTE OM DET ÄR PÅ POSTEN ELLER OM DET ÄR PÅ TESTLAGRET.SE SOM JAG ÄR ELLER SKA VARA FÖRBANNAD PÅ!!!!!

SKICKADE MIN BESTÄLLNING I FREDAG INNAN KL 17, DÅ SKULLE DET VARA LEVERERAT PÅ MÅNDAG (IGÅR ALLTSÅ) DET KOM INGET!!!
    FICK ETT MAIL IGÅR EFTERMIDDAG ATT DET SKULLE KOMMA IDAG. MEN DET HAR F*N INTE KOMMIT NÅGOT IDAG HELLE.R

NÅGON SOM VET OM DET KOMMER PÅ POSTEN ELLER HEM TILL BREVLÅDAN???????????
    Jag mina test i brevlådan..Jag fick dom efter 2 dagar..
  • Angel30
    Tr0ust skrev 2010-10-26 20:23:29 följande:
    Jag har plussat :) Åh är så lycklig :)

Lycka till alla andra :)
    Grattis {#emotions_dlg.flower}
  • Angel30
    Blödning idag,men jag vet ej om det är riktig mens som jag fått..Den är inte som den brukar vara
  • Angel30
    Visa sig att det inte var riktig mens...hmmm jag hade aldrig blödning med dom andra 2 graviditeterna..men men återstår att se, om det kommer igång eller om man är gravid..
  • Angel30
    TapetKlister skrev 2010-10-29 21:44:01 följande:
    Nej det tycker jag inte att du ska göra, hoppas är bra :)
    Jag förstår det, jag blev less efter att fått väntat på mensen/plus i en vecka så förstår att du är ännu mer less som fått vänta mer än dubbelt så länge!
    Hopaps iaf att det blir ett plus och ingen mens för din del :)
    Angel30 skrev 2010-10-29 16:49:17 följande:
    Visa sig att det inte var riktig mens...hmmm jag hade aldrig blödning med dom andra 2 graviditeterna..men men återstår att se, om det kommer igång eller om man är gravid..
    Hur har det gått? Slutat blöda eller har det kommit igång?
    Har mensvärk men ingen mens
  • Angel30
    Hejsan!  Jag fick en liten blödning i lördags och trodde det var "mens" på gång,men jag blödde jätte lite i 2 dagar brukar ha mens värk som busen, men nu har jag bara lite molande värk i magen . Så idag har jag beställt tester för att kolla så det inte är ett litet knyte som växer i min mage..
  • Angel30
    Jag har inte haft min mens sen 29 nov..Har gjort 2 tester och båda visa negativt..Ska gå till mvc under veckan och ta ett nytt test..
Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!