• EQ85

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

jag hade BIM i onsdags... haft mensvärk 2 ggr, en gång igårkväll, varade i 2 min. och en gång i onsdags, samma där. gick över direkt. jag trodde verkligen att "nu kommer den garanterat komma".
    hade också ömma bröst men inte lika mkt nu.
    mådde illa idag när vi åt friterad spätta med potatis..jag som älskar spätta..? känner mig allmänt sjuk.
    tog ett test igår som va negativt. ska vänta till onsdag..ta ett nytt då.
    Vad tror ni??? niverkar sitta i samma sita som jag, inget plus och inge mens...typiskt.

• EQ85
    Tr0ust skrev 2010-10-23 19:40:55 följande:
    Det här är skumt :/
    ja verkligen. jag har tänkte att det kan gärna ta ngn månad extra att bli med barn då jag fått jobb.
    men så kommer den inte när den ska..hmm.. blir ju stormlycklig om det är en bebis
    men erfarenheterna säger att det vanligtvis inte är det haha.
    såg att du också är gråtig...jag ghrät 2 ggr i morse. över saker som man inte brukar gråta över..
    pms eller vad? =)
  • EQ85
    noname92 skrev 2010-10-23 21:08:50 följande:
    typ två-tre veckor sen, om jag är gravid lämnar min nuvarande pojkvänn mig..... får mig att må ännu sämre
    förlåt. såg vad du skrev. tycker fruktansvärt synd dig
    ville bara skicka styrkekramar till dig {#emotions_dlg.flower}
  • EQ85
    Tr0ust skrev 2010-10-23 21:27:48 följande:
    Jag är precis i samma situation som dej! Har med prcis fått jobb. Så, man är ju lite så änna. Ah, jag har gråtit 2-3 ggr utan anledning. Och va verkligen ledsen. Sån blir jag inte när jag har PMS. Jag frågade min sambo ifall jag var sån här när jag har PMS, och han sa att han verkligen inte kände igen mig. Jag blir rädd för mig själv typ :P
    Men vill du plussa? :) Har du ngr barn sedan tidigare? När skulle du haft din M då?

Kram  & lycka till! :)
    Jag vill gärna plussa. Blev gravid i feb i år, men miste det i vad som skulle vara v9+1. uteblivet missfall och fick göra abort. det var jättehemskt. min kompis, vi va i nästan samma vecka, ska ha nu om 2 veckor.
    jag skulle haft min mens i onsdags. och den brukar inte va sen nu på de sista månaderna. ligger på 31-33 dagar.
    du då? vill ni plussa? =)
  • EQ85
    Ppilla skrev 2010-10-24 09:04:52 följande:
    + i morse=)
    grattis!!!
  • EQ85
    Drömmen om Elin skrev 2010-10-25 19:28:25 följande:
    Billiga tester på apoteket, hm... Inte billigt alls! Själv hat jag beställt 20 gravtest och 28 ÄL test som kommer imorrn, de var däremot billiga ;-D

Ingen som svarade på min fråga tidigare?? De tycker jag var tråkigt! Tror nämligen att mensen kan bli sen av att vara för mycket igravid tänk, precis som familjeliv skapar. Det är ju inte av en slump som vi är så många med BIM++++.
    mensen an bli försenad om man mår väldigt psykist dåligt eller är för koncentrerad på att den ska komma osv.
  • EQ85
    Drömmen om Elin skrev 2010-10-25 20:09:32 följande:
    Man mår nog inte psykiskt dåligt om man väljer att skaffa barn, eller tänker jag fel? Tror de handlar om att man är insnöad i gravidtänk, eller om man brukar ha en oregelbunden mens.
    det jag menade efter t ex missfall, stress av att det inte tar sig kan man må väldigt dåligt av.
    jag har varit där nämligen. men nu har jag släppt det. jag tar det som det kommer
    men tror att , precis so du säger, att om man blir alltför insnöad kan det hoppa över. tror du har rätt i det
  • EQ85
    Sanna01 skrev 2010-10-26 06:51:00 följande:
    ja det är så sant. jag och min kille försökte ett år och 9 månader innan vi fick beskedet att vi skulle utredas för IVF. när vi gick därifrån var det som ett ok som föll från mina axlar och innan veckan var över var vi gravida. Nu var det åxå att vi inte fick utslag förrän sent. Det slutade i i missfall men nu vet vi att vi kan själva så man hoppas ju på att det räcker för att jag inte ska stressa allt för mycket över det.
    låter som en bra idé med att minska stress.
    det kan aldrig vara fel att ta det mer lugnt, oavsett vad det gäller.
    Jag mådde dåligt väldigt länge, för min tjejkompis är i vecka 38 nu, jag hade varit i v36.
    I början hade jag svårt för att se hennes mage växa men hon har varit helt underbar.
    Försynt, försiktig och delat med sig av alla händelser.
    Nu blir jag bara lite nedtsämd om någon annan i min närhet får pluss, för ALLA får nämligen det nu haha.
    Men å andra sidan. Jag hinner jobba mer, spara ihop mer pengar till hus och när jag blir gravid, blir jag det.
    Idag ska det iaf testas, BIM+6 idag. tycker det är konstigt. Är det degativt så lär mensen ju komma snart
  • EQ85

hjälp mig!!
    är dett spökstreck eller positivt????

tyckte att jag såg ngt på testet och lös bakom...då såg jag  strecket!!
    gjorde ett nytt ikväll och samma sak på det!!!!
  • EQ85
    Miss Perfect skrev 2010-10-26 21:25:39 följande:
    Jag ser strecket  men det ser väldigt smalt ut, testa om några dagar igen, men hoppas ju såklart att det är ett streck och inte spökstreck :)
    Tr0ust skrev 2010-10-26 20:23:29 följande:
    Jag har plussat :) Åh är så lycklig :)

Lycka till alla andra :)
    Grattis! :)
    ja det är verkligen smalt. men finns på alla testen jag gjort. dock starkast på det från i morse.
    så vi håller tummarna
  • EQ85

är dett plus? höll upp testet från igår och det från i morse...två streck på båda..
    hoppas dom blir starkare om ngn dag..

GRATTIS DRÖMMENOMELIN TILL DITT PLUSS!!!!!
  • EQ85

Grattis Stormflicka !!!
    Det är sannerligen ett vackert plus du fått på dina stickor!!! {#emotions_dlg.flower}

• EQ85

I natt kom mensen igång. "bara" 12 dagar sent.
    Men det är bra att den kom.

Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!