Annelie68 skrev 2010-10-20 16:50:24 följande:
Jag gjorde som jag skrev ovan och åkte hem ifrån jobb.. Var på toa när jag åkte från jobb och när jag kom hem var det dags igen..Nu har jag varit på toa typ 15 gånger idag och kissat mycket varje gång.. det svider inte när jag kissar så att jag går mycket på toa har inte med någon ev. UVI. Fortfarande värk i små hugg i underlivet... Fortfarande ingen mens.. Fortfarande BMI +18 och absolut inga tecken på mens... Snurrar i huvudet! Vad är det för fel på mig? Mår lite illa..
Fy vad jag tycker synd om dig. Men brukar de kännas så annars när du har UVI? Jag tycker mer de där låter som en graviditet, och varför är din mens så himla försenad? Det är tråkigt att du inte fick några svar förutom bli idiotförklarad typ :( Jag håller tummarna för att det visar sig ett plus iaf, lite hopp finns ju kvar så länge man inte får mensen :)
apricos skrev 2010-10-20 13:24:27 följande:
Jag blir så besviken på min gyn .... jag hamnar helt mellan stolarna....
Vi har försökt ett år att bli gravida så då borde vi få hjälp att ta reda på vad som inte stämmer, men vi har haf ett missfall så därför kan dom inte hjälpa oss. Men om vi får 3 missfall då kan dom hjälpa oss.
Fattar inte ... om jag då inte berättat om mitt MS... då hade dom hjälp mig ... måste man undanhålla info för att få hjälp ????
Är så arg, frustrerad och ledsen ... BEEEHHUUUUUUUUUUUU !!!
Säg att du fått fler missfall fast du inte har de? Väldigt tråkigt att dom inte hjälper en, man vill ju iaf veta om de är något fel..Och varför skulle dom hjälpa er om ni får 3 missfall men inte 1? Förstår inte hur dom tänker ibland.
Håller tummarna!