• Melsie

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Hoppade på en gammal tråd innan jag såg den här nya fräscha =)

Det är "skönt" att veta att man inte är ensam i denna stora värld. Längtar efter ett plus.

Hade senaste mens 10 sept. En liten blödning 6 oktober.
    BIM 13 okt,  testade.  Neg.
    Idag BIM +7,  neg.

Känner mig så konstig i magen.  Lite molvärk å ibland hugger det lixom till lite nedanför
    naveln å på sidorna.  Lite flytningar som jag inte haft tidigare. 
    Veckan innan 6 oktober hade jag känningar
    i brösten. Brukar inte ha det. Tänkte att det var dags för ÄL då. Och om det nu var det kanske det är för tidigt att testa nu?

Skulle ju vara skönt att plussa eller att mensen kom. Annars går man ju o ojjar sig att det
    kan vara nått annat, tarmvred eller tarmcancer, blindtarmen eller nått...

• Melsie

...Det är mänskligt att räkna fel =)

• Melsie

Bim +8.

Ingen mens. Inget plus.

Jag vill ha nått av dem. För nu går jag omkring och inbillar mig att jag har jättekonstiga
    tarm sjukdomar eftersom jag har  magvärk som jag inte känner igen....
    Kanske bara är gaser som vägrar komma ut som gör att man har ont...
    Eller,,,nått annat farligt...

• Melsie
    Annelie68 skrev 2010-10-21 15:30:16 följande:
    BIM +19 och så trött på det här... Magen är i vägen.. va i hundan.. är jag gravid i femte månaden eller? Därför inte gravtest visar ngt.. eller har jag fått en växande cancersvullst i magen? Eller har mina tarmar fått fnatt? Varför är då mensen borta i så fall.. Det snurrar runt i huvudet med frågor... Känns som om jag har bebbe i magen..inte någon millimeter stor då alltså.. måste vara något allvarligt fel på mig... Inte vågar jag gå till kk-akuten igen - jag är ju inte gravid enligt dem så.. Vet inte vad jag ska göra! Visst kan man pendla i vikt men magen växer inte såhär då.. Var med om detta vid min första graviditet.. att tarmarna fick spel och jag såg höggravid ut från början av graviditeten.. Äggstockarna och kramperna i underlivet har lugnat sig lite.. Får kanske åka till vanliga akuten och sätta mig för att kolla så att jag inte har ngt annat i magen.. En alien kanske.. som sagt.. vet inte vad jag ska tro.. vet bara att jag är BIM +19 idag! Suck..
    ...Du är inte ensam där ute! Jag gissar oxå på att ´jag har en cancersvullst!
  • Melsie

BIM + 9 idag. testade  - såklart.
    Funderar på om min blödning den 6/10 varken var nidblödning eller ÄL o kanske var min
    mens istället...Men 26 dar i stället för vanligtvis 33 verkar lite konsigt???
    Men har 8 test kvar så det är väl bara att vänta å se....

• Melsie
    susieq82 skrev 2010-10-22 17:56:18 följande:
    men satan vad detta ska dra över tiden då...hade jätteont i magen och var uppblåst med illamående, men detta har lagt sig och nu känner jag ingenting. Inget plus i förrgår....
    skulle ta mig ett glas rött med mannen till middagen, men känner att det tar emot eftersom man inte vet säkert vad som händer i kroppen. Det får bli lite alkofritt bubbel iafll.....*hoppas*!!! 

Det är rätt skönt, för jag brukar inte dricka alkohol å brukar alltid köra. Så det är ingen som kommer misstänka
    att jag är gravid (när jag väl blir det)så då kan man lugnt vänta till rätt tillfälle att berätta =)

Neee...
    det e bra att undvika alkoholen även om man inte vet =)

• Melsie
    Annelie68 skrev 2010-10-22 22:04:04 följande:
    Men herregud! Fattar ni trögt eller! Jag har jätte låg normal kroppstemeratur annars! Ligger normalt när jag mäter men en muntermometer på 36,1 till 36,3! Nu låg jag på 37,2 på muntermometer och 37,5 mätt med örontermometer! JAG har feber om JAG har 37,5!
    Jag har oxå låg temp. ca 36.5 så folk tror ju man är dum i huvvet när man säger att man har feber o 37.5 grader.

Ingen aning om vad du kan ha. är frustrerande att inte veta.
    Senast idag hade jag njursten o gallsten....
    Kan bara hoppas att du hittar orsaken till allt!
  • Melsie

Testade - igår bim+ 10. Nu har jag ont precis ovanför naveln och långt ner till höger ..där sitter väl blindtarmen? Haft ont minst en vecka.Bestämde mig för att åka till akuten igår men då gick dt över så åkte aldrig. Fick ont igen i går kväll å dt har suttit i under natten. Kunde sova iaf. Men dt blir nog akuten sen för brusten blindtarm låter inte så kul. MEN om dt e blindtarm borde jag väl få mens?

• Melsie

Var på akuten igår för att utesluta blindtarmen. Fick remiss till gyn å ska dit med min man senare idag. Läkarn trodde inflammation i äggledarn å dt känns ju som dt kan va nått sånt el att ägget fäst sig fel. Fn, men får väl reda på dt sen..

• Melsie

*pust* Det såg helt okej ut där nere i de kvinnliga sakerna!
    Fast lite ledsen blev man ju att det inte vart nån bebeis eftersom alla datum stämde.
    Men men, har fortfarande ont i magen så jag skickades tillbaka till östra.
    Men får se om de går över av sig självt. Kanske bara en gasläcka nånstans i tarmen.

Men jag har ju fortfarande inte fått min riktigt mens...men får väl ta bort mig.

• Melsie
    25 okt

LennyB:                       BIM+37
    christalia79:                 BIM+ ca34
    Thaleya:                      BIM+29
    Sofia Sten:                  BIM+25
    Lintotts:                       BIM+22-24
    Miss Perfect:                BIM+23
    Annelie68:                   BIM+23
    Apricos:                       BIM+17?
    Andreae:                     BIM+15
    Ticktick:                       BIM+14
    susieq82:                     BIM+13
    Längtan E F barnet:    BIM+12
    Angel30:                     BIM+11
    Sanna01:                     BIM+11
    cinnamoncream:         BIM+11
    LindaMagnusson:        BIM+11
    Bebissjuk:                    BIM+11
    Lilla fröö:                     BIM+11
    Tr0ust:                          BIM+ca11
    Babybluey:                  BIM+11
    Luring:                         BIM+10-11
    Adelina:                       BIM+10
    Madickis:                     BIM+8-9
    Drömmen om Elin:       BIM+9
    EQ85:                           BIM+5
    noname92:                   BIM+?

Plus:at Plus
    Pillven: Plussade på BIM+4 (14/10)
    MissSept: BIM +1
    Ppilla:   Plussade på BIM+4 (24/10)

Mensen kom på BIM+..
    Melsie                          BIM -7 (???)
    Errenae:                      BIM+8 
    Dutten6:                      BIM+6-7 
    kiiia:                            BIM+6 
    Vänvette:                     BIM+13
    Syster Stor:                  BIM+7-9
    Thalia                          BIM +4
    And3RZsoN: 
                    BIM+10
    Aifos82:                        BIM+10
    Davinia:                       BIM+3
    FuuCk:                         BIM+1
    susieq:                         BIM+13
Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!