TapetKlister skrev 2010-10-13 15:14:05 följande:
Aifos82: Ojoj, duktig du är som klarar att vänta en hel vecka, jag klarar typ som max varannan dag!
Okii då är det ungefär som för mig då, eller dag 9&10 efter ägglossningen hade jag molvärk och älflytningar, jätte konstigt! Låter nästan som jag hade ägglossning då fast jag körde med ÄLstickor, och fck positivt sticka den 23e, 24e och 25e så låter konstigt. Nu har jag lite smått illamående (väldigt lite), lite känningar i magen och ömma bröstvårtor. Men som du säger, man vågar inte hoppas riktigt ändå! Jag fick ju dessutom negativt idag så :/
Haha, ja jag försöker hålla mig men vill helst bara springa in på toa och göra ett test, speciellt nu när jag fick tester med posten:) men e så rädd att det ska vara neg.
Ja det låter lite konstigt med älflytningar efter ÄL men men kroppen e ju lite knepig ibland:)
det kan ju kanske vara så att hcg-nivån inte är tillräckligt hög än för oss båda för att det ska syns på testet? man kan ju hoppas(lura sig själv) på det :/
Hoppas att det inte blir nån mens utan ett STORT starkt + vid nästa test för oss båda!!