• Aifos82

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Hej, jag hänger på....

Hade BIM den 10/11 så +3 o ingen mens i sikte än, gjorde ett grav test i måndags som visade neg. tänkte vänta en vecka och göra ett nytt om inte mensen dykt upp tills dess.

Har inte haft så mycket symtom, inte mer än ömma bröst och lite känningar i tjejmagen:) man hoppas ju men törs liksom inte hoppas för mycket. Mensen hoppade över en vecka i juli å då trodde jag att det var ett frö men inte då :(

Själv då? några symtom?

Hoppas på ett +
  • Aifos82
    TapetKlister skrev 2010-10-13 15:14:05 följande:
    Aifos82: Ojoj, duktig du är som klarar att vänta en hel vecka, jag klarar typ som max varannan dag!

Okii då är det ungefär som för mig då, eller dag 9&10 efter ägglossningen hade jag molvärk och älflytningar, jätte konstigt! Låter nästan som jag hade ägglossning då fast jag körde med ÄLstickor, och fck positivt sticka den 23e, 24e och 25e så låter konstigt. Nu har jag lite smått illamående (väldigt lite), lite känningar i magen och ömma bröstvårtor. Men som du säger, man vågar inte hoppas riktigt ändå! Jag fick ju dessutom negativt idag så :/
    Haha, ja jag försöker hålla mig men vill helst bara springa in på toa och göra ett test, speciellt nu när jag fick tester med posten:) men e så rädd att det ska vara neg.

Ja det låter lite konstigt med älflytningar efter ÄL men men kroppen e ju lite knepig ibland:)

det kan ju kanske vara så att hcg-nivån inte är tillräckligt hög än för oss båda för att det ska syns på testet? man kan ju hoppas(lura sig själv) på det :/

Hoppas att det inte blir nån mens utan ett STORT starkt + vid nästa test för oss båda!! Hjärta
    Håller tummarna
  • Aifos82

Ja det e svårt att låta bli, tror faktiskt jag ska göra ett test imorron bitti, kan nog inte hålla mig! =)

Läste på info bladet jag fick med teststickorna att om man gjort ett test på bim dagen och fick neg ska man vänta 48 timmar och göra ett nytt om mensen inte kommit så det blir nog ett test imorn =)

Vi är på 3e försöket...hoppas på tredje gången gillt.

• Aifos82

Jag blir galen...gjorde ett till gravtest i morse som så klar va neg! Tror jag är skengravid....

Nu tror jag att jag struntar i stickorna ett tag och om mensen inte kommer i mitten av nästa vecka ringer jag till BM och frågar. Men det e ju så frustrerande antingen så är man gravid eller så kan väl mensen komma så man kan börja om på nytt!!

rumpelstilskin skrev 2010-10-13 21:26:52 följande:
    Hoppas det är ok om man hoppar in här!
    Trodde först det var jag som skrivit ditt inlägg!! Stämmer precis in om du menar 10/10:)

Mina symtom är:
    *lätt illamående i perioder under dagen
    *något ömmande bröstvårtor
    *HUNGRIG hela tiden fast ändå ingen matlust!?
    *kissnödig mycket mer än vanligt

Har en gravsticka till men vet inte när jag ska våga testa igen

Håller tummarna för er!

;) Ja så klart 10/10...

Jag har börjat ha lite lätt illamående under dagarna, hade jätteömma bröst fram till i tisdags, nu just inget alls men dom känns liksom fylligare än vanligt. Fast det kan ju lika gärna vara inbillning...:/

Håller tummarna för er allihopa och tycker att det känns skönt att jag inte är ensam i denna frustration!

Stor kram!!

Hoppas
  • Aifos82
    TapetKlister skrev 2010-10-21 11:45:07 följande:
    21 okt

LennyB                        BIM+33
    Sofia Sten                   BIM+21
    Lintotts:                       BIM+18-20
    Miss Perfect:               BIM+19
    Annelie68                   BIM+19
    Aifos :                          BIM+11
    Andreae:                     BIM+11 
    Ticktick                       BIM+10
    susieq82:                    BIM+9
    Längtan E F barnet:   BIM+8
    cinnamoncream         BIM+7
    LindaMagnusson:       BIM+7
    Bebissjuk:                   BIM+7
    Lilla fröö:                     BIM+7
    Babybluey:                 BIM+7
    Luring:                        BIM+6-7
    Adelina:                       BIM+6
    Madickis                     BIM+4-5
    Drömmen om Elin:      BIM+3
    FuuCk:                         BIM+3-4
    Apricos:                       BIM+? 

Plus:at
    Pillven: Plussade på BIM+4 (14/10)
    MissSept: BIM +1

Mensen kom..
    Errenae:                      BIM+8 
    Dutten6:                      BIM+6-7 
    kiiia:                           BIM+6 
    Vänvette                     BIM +10
    Syster Stor:                 BIM+7-9
    And3RZsoN:                BIM+10
    Får joina gruppen Mensen kom... för det gjorde den igår...men men det blir nya tag.

Lycka till alla!
Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!