Inlägg från: Anonym (Kille väldigt förvånad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kille väldigt förvånad)

Min man runkar tydligen på jobbet!

Anonym (Lars) skrev 2020-10-26 17:33:50 följande:

På en AW för något år sedan kom vi in på ämnet att runka på arbetet och det visade sig föga överraskande att alla som var (cirka fem män) gör det ibland.

Något ljushuvud berättade detta för en av tjejerna på jobbet sedan blev det ett jävla liv som resulterade i att män och kvinnor numera har separata toaletter.

Då skulle jag använda tjejernas toa och jag är en kille, tycker att sånt är väldigt äckligt och ohygieniskt, hur hinner ni, hur snabbt kommer ni, sen när ni har riktigt sex hur uthålliga är ni?
    Anonym (Trams) skrev 2021-06-17 19:04:45 följande:

Kvinnor onanerar också på toa :) Att fixa en snabb orgasm med onani tar ju typ två minuter, det är inte samma sak som att knulla / kvinna

Jag blir väldigt förvånande, jag känner mig som en utomjording, förhoppningsvis får kvinnor inte fontänorgasmer så snabbt och sprutar överallt, det enda jag visste innan ni skrev något här var det jag såg på TV, alltså något Reportage om en ung kille som gjorde det för ofta på offentliga toaletter för att han hade ett allvarligt problem, tycker dock fortfarande detsamma, hellre en kvinna som håller på med såna äckliga saker förhoppningsvis är hon inte i samma nivå.
    Anonym (Snabel@) skrev 2021-06-18 09:35:45 följande:

Jag runkar väl när jag är kåt och det är lämpligt ställe och jobbet är ett av dem. Var samma när jag var i relation så knullade vi på lämpliga ställen och bastun på jobbet var ett av dem

Är du också kvinna?
    Anonym (fy för fan vad desperat!) skrev 2021-06-18 21:29:38 följande:

Hysteriskt! Hoppas det finns kameror på deras jobb.

Vissa saker önskar man att man inte visste om män och människor...tappar respekten!

Att män håller på med sånt på jobbet blev jag helt förvånad men att även kvinnor håller på med sånt blev jag helt mållös.
    Anonym (Trams) skrev 2021-06-19 11:50:45 följande:

Varför? Kvinnor gillar också sex och blir kåta

För att kvinnor är inte lika impulsiva när det gäller sånt, det är redan konstigt att män håller på med sånt, kan i fortsättningen kvinnor svara här för att veta hur vanligt det är bland kvinnor?
    Anonym (Trams) skrev 2021-06-20 19:36:00 följande:

Varför tror du inte kvinnor är impulsiva? Jag är kvinna, blir jag kåt kan jag mycket väl fixa en snabb orgasm på toa på jobbet. Jag är knappast unik.

Delvis för att det tar tid för vissa kvinnor att få orgasm, får man fråga vad du jobbar med, kan i fortsättningen kvinnor svara här så att vi ser hur vanligt det egentligen är?
    Anonym (chock) skrev 2021-06-21 18:35:11 följande:

Tycker inte det är okej alls! Hade övervägt att lämna honom, eller kanske fått lova att aldrig göra så igen.

Tack för att någon annan tänker vettigt här.
    Anonym (Trams) skrev 2021-06-21 18:24:40 följande:

För vissa kvinnor ja. Alla kvinnor behöver inte direkt lång tid på sig för att få orgasm och definitivt inte vid onani. Jobbar i tandvården om det nu spelar någon roll :)

Vi får se hur vanligt det egentligen är bland kvinnor än så länge är det mest män som har svarat?
Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!