Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Min man runkar tydligen på jobbet!

Anonym (Oh gosh) skrev 2010-10-11 22:02:23 följande:
    Idag, efter att jag och min man haft sex, slängde jag bara ur mig frågan " Har du runkat på jobbet någon gång?". Det bara flög upp i huvudet på mig, trodde verkligen inte han gjort det. Men till min stora förvåning kom svaret direkt. "Ja, det har jag gjort. Många gånger!"

Jag blev så paff, kände mig nästan äcklad...Han har alltså runkat på jobbtoaletten några gånger innan jobbet och under raster. Helt ärligt, bara jag som tycker det känns lite skumt??
    Varför blev du äcklad? Kom det som en nyhet för dig?
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • I Blackrose I
    Anonym (**) skrev 2010-10-13 11:19:09 följande:
    En till tjej som onanerat på jobbet, måste man så måste man :)
    Annars är risken stor att man drar över första bästa på jobbet eller?
  • I Blackrose I
    Anonym (**) skrev 2010-10-13 11:25:05 följande:
    Nä, onani är inte samma sak som att ha sex och eftersom jag har sambo skulle jag inte ha sex med någon annan. Men blir jag kåt kan jag inte vänta tills arbetsdagen är över, skulle inte kunna koncentrera mig på något annat på hela dagen.
    Ta det inte så seriös. Du skrev "...måste man så måste man". Det var det jag kommenterade. Ja, jag håller med dig att onani inte är samma sak som att ha sex. Har aldrig förstått folk som kan tillfredställa sig själva på det sättet men men...
  • I Blackrose I
    Doktorn skrev 2010-10-14 12:33:19 följande:
    För att vi befinner oss på FL?

Forumet är FULLT av trådstarter av typen "Jag gick före en barnfamilj med griniga ungar i kön på Ica. Då sa mamman åt mig att ställa mig bakom henne, för att hon redan stod i kö och ville lämna butiken så fort som möjligt med sina trötta barn. Fy så oförskämt - jag hade ju bara en halv vagn med smink och bindor!"
    Och när TS får mothugg av en övervädligande majoritet (sakliga inlägg av typen "Ställ dig sist i kön, vem tror du att du är?") så brukar det efter ett tag dyka upp ett ilsket svar från TS där hon beskriver hur kränkt hon är som människa. (Något i stil med "Fy f-n för detta elaka forum på internet. Ni har sååå fel alla 673 personer som skrivit inlägg - om ni bara visste hur stressad man kan vara som singel i storstan när man ska handla bindor och upptäcker att mascaran är slut!  Jag är så kränkt och jag har anmält er allihop!")

Hur många gånger har man inte sett sådana debatter?` *luttrad blick*
    LOL
  • I Blackrose I

Men jösses vilken hysteri och intresse för andras sexliv. Glad

Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!