• Janice01

Min man runkar tydligen på jobbet!

HASP skrev 2010-10-11 22:11:10 följande:
    Så länge inte han jobbar på typ en skola eller förskola eller nåt (det skulle känns lite sådär...) så är det väl ingen fara... :)
    Det spelar väl ingen roll VAR man jobbar så länge man sitter inlåst på toa? Eller tror du att ungarna ser en inne på toa?
  • Janice01
    Anonym (M_39) skrev 2010-10-12 10:44:24 följande:
    TS..Har du aldrig onanerat på något annat ställe än i hemmet?
    Undrar om TS onanerar överhuvud taget....
  • Janice01
    Anonym (haha) skrev 2010-10-12 14:21:41 följande:
    hahaha längtar tills det kommer en apparat som gör att man kan kontrollera andras tankar, moahahaha!

sorry, min humor tog över
    Det finns ju tyvärr rätt många här på FL som på allvar tycker att deras killar är otrogna om dom runkar...
  • Janice01
    honkie skrev 2010-10-12 15:12:28 följande:
    jo men det är ju allvar. är killen i ett förhållande så ska han för det första inte runka och fantisera om andra tjejer, och för det andra så ska han fan inte göra det på jobbet.
    DUMPA HONOM!!!
    Och där hade vi en av dom jag snacka om....
  • Janice01
    Anonym skrev 2010-10-13 00:54:02 följande:
    TS jag är tjej och jag har onanerat hundratals gånger på jobbet,. Man smiter på toan på någon rast och tvättar sig rejält innan bara. Är ju sjukt osexig miljö men måste man så måste man.

Min kille jobbar natt och han brukar ha med sig en dator på jobbet så han kan se på film, under tiden som han väntar på att folk ska ringa in. Jag har sedan sett vad han tittat på på datorn på nätterna, och har märkt att det är övervägande porr. Blev lite chokad,  att han inte ens går på toa liksim. Han sitter ensam på jobbet, men hans chef gör ibland surprise visits och hälsar på.
    Han hör väl eller ser om chefen skulle komma.
  • Janice01
    Anonym skrev 2010-10-13 09:38:55 följande:
    Man tänker kanske att när en kille "håller på" så stänker det omkring. Att det kanske skulle kunna vara sperma på toan nånstans och så sätter man sig på det när man som tjej kommer dit. Det känns lite ofräscht, tycker jag också. När en kvinna onanerar på jobbet (eller i hemmet) blir det ju inte stänk på samma vis.
    Det flesta killarn brukar spruta i papper då dom runkar, så det är väl inte ofrshare än när tjejer gör det på toa.
  • Janice01
    Anonym (Girl) skrev 2010-10-13 13:38:11 följande:

Om det skulle vara en sexig man som berättade detta för mig så skulle jag bli kåt, låter sexigt, spontant. mmm!!
    Men om min kille skulle säga det skulle jag bli avundsjuk, på riktigt. Jag vill ju inte att han ska hålla på när jag inte är där. Fast det är helt snett att tänka så, det är jag medveten om.

Onanerar du aldrig själv?
  • Janice01
    Anonym (Girl) skrev 2010-10-13 14:43:45 följande:
    Sällan, men händer väl några enstaka gånger. Det är ju något helt naturligt som alla gör, bara jag kan inte hjälpa att bli avundsjuk för jag önskar att jag var där och kunde känna hans värme och när han kommer... Fantastiskt att känna kärleken...
    Men då så! Du vet alla människor brukar onanera mer eller mindre. I ditt fall så är det ju mindre men i det flesta fall så blir det nog 2-7 ggr i vecka för det flesta, det måste du acceptera.
  • Janice01
    Anonym (fy fan!) skrev 2010-10-20 14:01:36 följande:
    Är det inte svårt att passa in sin onani till sina raster? Blir man så överväldigad av sugenhet just då? ...och dessutom att hitta en avskild plats? 
    Vore jag chef och råkade överraska en person med att onanera på arbetstid, skulle jag se till att bli av med personen illa kvickt eller läsa lusen av äcklet. Det är synnerligen otrevligt att oombett behöva bli utsatt för andras sexualitet. Jag anser att man ska lämna onanin hemma.  

"Äcklet"??? Så man är det om man onanerar?

Stackars dej som aldrig får uppleva en så underbar sak som att onanera!
  • Janice01
    Anonym (fy fan!) skrev 2010-10-20 14:12:06 följande:
    Det äckliga består i att utsätta andra för sin onani. Klart jag onanerar - men hemma! 

Vad ska vi ha för arbetsmiljö egentligen? Hur långt ska vi dra det naturliga med onani? Ska vi i en framtid kräva av arbetsgivarna att få x antal betalda onaniminuter på jobbet? ...för det är så skönt och naturligt? Befängt!
    Nej, lämna onanin hemma! 
    Nu utsätter mna ju inte andra med sin onani om man låser in sej på toaletten....
  • Janice01
    Anonym (fy fan!) skrev 2010-10-20 14:39:36 följande:
    Jag skrev om jag skulle råka överrraska någon med att onanera, där det är naturligt för mig att vara på arbetsplatsen. ...men personligen tycker jag att bara vetskapen om att folk onanerar på jobbet är obehaglig. Personer som måste ge efter för sina lustar på det sättet på arbetet, förlorar jag respekt för. Dålig självkontroll helt enkelt. ...och vad jag har läst gör vissa det för att man har "tråkigt" på jobbet. Illa! Det finns faktiskt alternativa avslappningsövningar, vilka inte innebär att tillfredsställa sig medelst onani. 
    Överraska? Hmmm då får du ju bryta dej in på toaletten....
  • Janice01
    Anonym (fy fan!) skrev 2010-10-20 15:11:44 följande:
    Ja, jag har sett att onanisterna tar till ungefär vad som helst för att försvara det de anser vara "sin rätt" att onanera på jobbet. Jag köper inget av dem och jag tycker det jag tycker. Det får accepteras, liksom jag får acceptera att folk tycker det är ok att onanera på jobbet. 
    Har du kommit på onanister på jobbet?
    Gick du in utan att knacka eller hur gick det till? Var det en man eller kvinna?
  • Janice01
    Anonym (Mini) skrev 2010-10-24 13:01:52 följande:
    Hihi, jag har haft samma fantasi när jag var yngre och jobbade i kiosk (den gamla hederliga typen där kunderna fick stå utanför luckan och handla).
    Satt du och onanerade i kiosken då?
  • Janice01
    Anonym (Mini) skrev 2010-10-25 20:17:52 följande:
    Skäms ööööhhh.. ja, faktiskt. Det var på sommaren och knappt några kunder. Det fanns ju fullt med snusktidningar i kiosken så jag hade porrbonanza i "bakrummet". Tror det var då jag lärde mig det mesta om sex och roliga lekar.
    Härligt jobb!
Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!