Min man runkar tydligen på jobbet!
Ställ inte frågor som du inte vill veta svaret på.
Jag tror faktiskt att nästan alla män (med ett jobb) har gjort det någon gång.
Ställ inte frågor som du inte vill veta svaret på.
Jag tror faktiskt att nästan alla män (med ett jobb) har gjort det någon gång.
Jag (tjej) har onanerat på jobbet. Hade helt enkelt tråkigt när jag jobbade natt som ssk och satt helt själv på expeditionen. Alla boende sov. Fanns absolut nada att göra. Fast det hände bara en gång.
Tycker din reakton är märklig!!!! Jag skulle inte bry mig för 5 öre om min man runkade på jobbet! Han har högre sexlust än mig, så det är ju skitbra att han tar hand om det själv!!!!!
Runka på gott folk!!!!
När jag var yngre och hade större sexdrift onanerade jag ofta på jobbet. Tycker TS visar konstig syn p onani och hennes mans sexualitet. Sedan tycker jag inte miljön spelar ngn roll. Man rör sig själv och inte något annat. man kan lika väl sitta i en gödselstack om runka. Slappna av lite för bövelen.
Kontorsråtta här (tjej) och jag gör det med på jobbet om lusten faller på! Har till och med gjort det i bilen på väg hem (ja, inte världens bästa trafiksäkerhet).
kanske inte ts mening. men denna tråd blev rätt rolig. haha!
kamerabevakade datasalar, ryckande i toa dörrar "vad gör du där inne?!" hahahahahah!!
skulle bli riktigt paff om någon ryckte i dörren o frågade vad ja gör inne på toan., skulle man dra till de på jobbet o någon rycker skulle man skrika tillbaka "jag sitter o skiter!!" eller? hahahah, va kul :D
hur som helst skulle jag inte pilla till det på jobbet heller, jag behöver lixom hjälp på traven och är nog lite högljudd med!
sen skulle de kännas lite konstigt om mannen gör det på jobbet, bara för att man tänker "vad tusan är det som kittlar där som gör att du måste dra till där?!"
Jisses, jag är kvinna & jag brukar onanera när lusten faller på, vare sig det är hemma eller på jobbet.......