Tinnitus ? Blir galen snart....
Hej !
Jag har sedan två veckor tillbaka varit väldigt yr inne i huvudet liksom och har som impulser i huvudet som kommer och tjuter samtidigt. Tar snesteg och ser allmänt onykter ut. Var på akuten i torsdags och fick träffa neurolog, som inte kunde se något konstigt mer än att ena pupillen var mindre än det andra ögats pupill. Väntar nu på att få komma och göra en röntgen på huvudet.
Det är alltså inte yttermiljön som snurrar och kör i huvudet , utan det är liksom inne i huvudet. Kan vara lugnt några minuter sedan kommer det en impulskörare igen, men allt från 1-7 tjutimpulser. Jag är så fruktansvärt trött på detta och håller på att bli galen känns det som. Får tack och lov sova på nätterna, men dagarna pågår det hela tiden.
Till saken är att jag har dålig hörsel och har hörapparat sedan ca 15 år tillbaka. Ringde min audionom, men hon har sådan kö, så hon tyckte jag skulle komma upp på hörcentralens akuttid imorgon, få göra det. Tänkte bara höra med er innan om någon har tinnitus och om ni känner igen symtomen ? Blir glad för alla svar, för detta går ut över maken också. Är irriterad på honom och så gråter jag : (
Mvh en jättetrött och deppig tomcar1