Inlägg från: annakarolina |Visa alla inlägg
  • annakarolina

Spolade mina äggledare igår.

Hej, 
    Igår spolade jag mina äggledare vilket gick jätte bra. Fick lite som mensvärk men det var inte alls farligt. Jag hade läst en massa om att spola äggledarna och hade målat upp en bild i mitt huvud som var värre än vad det var i verkligheten. Tog två voltaren 1h innan spolningen, jag hade fri passage så det var inga konstigheter.

Detta var det sista jag gjorde i min utredning, nu väntar IVF. 

• Svar på tråden Spolade mina äggledare igår.
  • annakarolina

Tack så mycket :)
    Min utredning är precis avslutad så nu står jag i kö till Sahlgrenska. Men det kommer bli en väntan på yttligare 3 månader innan man får komma dit på första mötet. Jag började min utredning i april så det har tagit några månader, sen var det semester stängt också. Spermaprov för killen, själv har jag ätit pergo spolat äggledare och gjort en massa blodprov. Jag har ett förhöjt prolaktin så äter tabletter för det. Min mens cykel har varit allt annat än ok, ena månaden 23 dar och en annan 55 dar. Jag blir snart galen på detta. Inte lätt att räkna ut när man har äl inte. Har försökt att bli gravid i 1,5 år nu utan ett endaste streck på Stickan. Du behöver inte oroa dig för spolningen, det kommer gå bra ska du se. Hur länge har ni försökt få barn?

Svar på tråden Spolade mina äggledare igår.