Sally09 skrev 2010-11-26 21:16:58 följande:
Vi har precis förberett vår "bomb" som kommer släppas i helgen så nu måste jag ju bara berätta!
Vi gifte oss i september och när pappa höll sitt tal pratade han bland annat om hur underbart han tycker det är att få vara morfar åt vår dotter och skämtade till det med "Kan man beställa fler?"
Så nu har vi skrivit ut en orderbekräftelse som ser hur seriös ut som helst, från företaget Barnbarns Beställningar AB, leveranstid och leveransdatum utsatt och ett litet meddelande typ "Vi är glada att meddela att varan är under framställning och beräknas levereras i juli 2011 osv.." och längst ner har vi skrivit under med mig som produktionsansvarig och min man som designer. Där adressen brukar skrivas ut står det morfar & mormor i stället för deras förnamn.
Ska bli kul att se deras miner, får uppdatera här efter helgen!
*skrattar* Jättefint! Nästan så jag funderar på att köra samma
esurd skrev 2010-11-26 15:27:58 följande:
Här kommer ett tips:
Släpp gravidnyheten med ett avslöjande bulletryck på självaste magen! Ta på tröjan, låtsas som ingenting och invänta kommentarer. Ett annorlunda och skojigt sätt att avslöja hemligheten om bebis i magen. Ha gärna en kofta över att ta av när du känner dig redo...
På
drusebuse.spreadshirt.se finns "avslöjartröjor" med bland annat "bulle-i-ugnen-tryck" i olika färger och varianter...
Najs