• AleLB

Nyfiken/gymnasie

Hej!
    Jag är nyfiken på om någon här har gått i gymnasiet samtidigt som ni varit gravida? Berätta gärna isåfall! Glad

• Svar på tråden Nyfiken/gymnasie
  • AleLB

Jag ville mest veta HUR de var :) alltså... vet inte hur ja ska förklara men om de va jobbigt, roligt, om ni hängde med så samma sätt, kompisar som svek, tog ni studenten? Ja, hur de va helt enkelt och om de funkade för er! :)

• AleLB
    danosani skrev 2010-10-02 12:49:16 följande:
    Jag lyckades ta studenten eftersom det ju var sista terminen. Men jag var fruktansvärt trött, skolkade mycket och mina tidigare toppbetyg dalade rejält.
    Kompisarna var precis som förut. Lite tråkigt att missa alla studentfester under året och så, men jag somnade ju ändå kl nio varje kväll Haha! Jag var i v 25 när jag gick ut, btw.
    hehe, ja jag antar att man får kämpa! Men de går väll om man vill, som med allt annat :) Man kan ju säkert prata med lärarna och så o få lite special schema om de skulle behövas! Sen har jag hört att man slipper idrotten... Vi har ju dock ett väääldigt slappt schema redan och slappare kommer de bli efter jul! :) Hur gammal är du och hur gammalt är ditt barn?
  • AleLB
    AleLB skrev 2010-10-02 14:06:50 följande:
    hehe, ja jag antar att man får kämpa! Men de går väll om man vill, som med allt annat :) Man kan ju säkert prata med lärarna och så o få lite special schema om de skulle behövas! Sen har jag hört att man slipper idrotten... Vi har ju dock ett väääldigt slappt schema redan och slappare kommer de bli efter jul! :) Hur gammal är du och hur gammalt är ditt barn?
    Såg på din presentation nu (:
Svar på tråden Nyfiken/gymnasie