Integration och assimiliering
gutshot skrev 2010-09-28 18:13:23 följande:
Jag HAR läst deras principprogram och jag tolkar inte det som rasistisk , Du får jättegärna tycka att det är rasistiskt och du får jättegärna kalla alla som sympatiserar med deras principprogram rasisterKunde inte bry mig mindre faktiskt , faktum kvarstår ändå att det bästa alternativet idag är Sverigedemokraterna om man vill få ordning på SVERIGE med allt vad det innebär, övriga partier är tyvär mer el mindre svenskfientliga.
Så rasistiskt el inte .. jag tänker fortsätta att rösta på dom och det bästa är att det kommer gå åt rätt håll, Dom som röstat på dom i år kommer inte att ändra sig och tills nästa val har många många fler vaknat och insett att det kommer sluta åt helvete om Alfons och Toblemona får fortsätta att vara allmänt oansvarig
Känner mig rätt trygg med att det kommer bli en upprepning på Danmarks politiska historia, är det inte underbart så säg?
Och till råga på allt så har dom en mkt stark och duktig politiker som frontfigur .. kan bara gå åt ett håll, och ni tror på fulla allvar att några korkade missvisande foruminlägg ska stoppa dom el att medias hetsjakt ska missgynna dom, tvärtom mina vänner ...dom kommer växa sig ännu större och starkare, Det kommer att bli bra .... till slut , kanske till och med börjar likna en demokrati i slutändan
Ha en trevlig kväll
jag tror knappast några foruminlägg gör till eller från... men det hindrar ju inte dig från att disskutera. ;)
vi får se om vi får en diktatur tillsist, sådana som du så ofta hänvisar till....
ha´re bra till nästa gång darling