gutshot skrev 2010-09-28 22:14:01 följande:
I princip i alla dina inlägg, man märker direkt när någon citerar "strömmen" eller när någon beskriver verkligheten, och du ska ha klart för dig att verkligheten och sanningen alltid finns i människors hjärta .. förutom för dom stackare som envisas med att blunda för att dom faktiskt har en skötsam partner som är invandrare.
Men i regel diskuterar vi politik DVS ekonomi för sveriges välfärd och där finner vi sällan svar på invandringens positiva egenskaper, utan bara strömmens eviga bullshit baserad på sympati .. era varma hjärtan kommer inte att vara bra varken för Sverige eller för invandrare, det skulle ni förstå om ni öppnade ögonen och tänkte individuellt, EQ i all ära men ibland måste det till IQ.
Jasså ,, du gillar forskning ... det gör jag med och då framförallt evolutions biologi, Hur många år tar det att bygga upp ett folkslag ex kineser, svenskar etc ... och hur många år tar det att raseras? Är Afrikaner smartare än Japaner?
Då tror jag att du fått det hela mycket om bakfoten.
I några ämnen som vi diskuterat, har jag skrivit B och C uppsatser på universitetet, så tänka själv är något jag gärna försvarar att jag faktiskt kan göra.
Jag tror inte alls att någon blundar för verkligheten och det här har jag sagt till dig många gånger, har inte sett någon förneka samhällsproblem, men vi ser inte samma lösningar. Varför går det aldrig in?
Jag tycker det är otroligt ironiskt varje gång du klagar på människors svarta och vita tänkande, och nu efterlyser att man "tänker individuellt", det är ju något du faktiskt suger riktigt ordentligt på.
Rasbiologi får du ägna dig åt på fritiden.