Inlägg från: Rockan |Visa alla inlägg
  • Rockan

Integration och assimiliering

gutshot skrev 2010-09-28 16:58:28 följande:
    Nja .. SD förespråkar knappast stening , det är en välkänd muslimsk sed att stena kvinnor till döds om dom råkar titta på en annan man ... det är väl det sista SD vill ha i Sverige, Måste ha missuppfattat deras politik ... trodde dom ville ha ett helsvenskt samhälle.
    Är stening en muslimsk sed nu också?!?

Jag som trodde det var en ganska sällsynt kulturell kvarleva inom starkt partiarkala samhällen jag.
  • Rockan
    Tomtefar skrev 2010-09-29 12:32:56 följande:
    www.aftonbladet.se/nyheter/article7858019.ab

Nej fan, det är prime time TV underhållning...vi kanske kan få det med pay per view här i Sverige tills vi infört det i svensk TV. Då kan vi alla mysa hemma i TV soffan o se dödsdömde Sakineh stenas till döds med lite popcorn och cola.
    Antydde jag nånstans att jag tyckte det var ett okej förfarande?
  • Rockan
    gutshot skrev 2010-09-29 12:36:15 följande:
    Stämmer bra det.. only in mellanöstern  men dom har finare seder oxå som självmordsbombningar,terrorism och hedersmord.
    Detta ska givetvis uppmuntras lika mkt som vi ska utrota svenska seder , Svenska seder e hemska ... nä just fan , vi hade ju ingen kultur ... hmm
    Nej, stening förekommer inte "bara" i mellanöstern, tragiskt nog, inte heller uteslutande i muslimska kulturer.
    Detsamma gäller terrorism, hedersmord och självmordsbombningar.

Har du sett nån som uppmuntrar till det, utöver galningarna själva?
  • Rockan
    gutshot skrev 2010-09-29 14:12:24 följande:
    Har inte sett nån av dessa företeelser i Sverige begådda av  Svenskar , Alla som är mot SD och för massinvandring vill ju ha sånt i Sverige .. tragiskt men sant

så svaret är JA .. ser massor med folk som vill ha ett ocivilicerat levnadssätt i sverige, däribland du .. Listigt !!!
    Jag tror du missuppfattar vad det är som förespråkas.

Har du sett mig uppmuntra till lagbrott alltså? Visa gärna var.
  • Rockan
    gutshot skrev 2010-09-29 14:17:40 följande:
    Du älskar invandrare i Sverige , och invandrare begår procentuellt mer lagbrott så man får nog anse att du uppmuntrar till det.

Genialt tycker jag, hur kommer du på allt smart som lyfter Sverige till oanade höjder?
    Du får gärna visa mig var jag skrivit att jag generellt "älskar invandrare". Jag älskar Sverige, det är skillnad.
  • Rockan
    Tomtefar skrev 2010-09-29 14:21:54 följande:
    sv.wikipedia.org/wiki/Fadime_Sahindal

Har alla glömt henne?

Denna "stygga flicka" ville ju bli en del av det svenska samhället och skaffa sig en svensk pojkvän. Naughty Naughty girl. Eller fick hon vad hon förtjäna för att hon ville leva ett liv i frihet utan förtryck med svenska seder?
    Jag undrar igen; Har jag antytt att jag tycker det är ett okej förfarande?
  • Rockan
    gutshot skrev 2010-09-29 14:28:51 följande:
    Du älskar givetvis inte sverige , då hade du röstat på det Sverigevänliga alternartivet Sverigedemokraterna
    Intressant slutsats.

Nej, jag tycker inte återinförande av statskyrka, språkförbud, abortinskränkningar och assimilering är framtiden. Inte heller vill jag bevara könsroller och jag vill att äktenskapslagen ska vara könsneutral. DET är det Sverige jag älskar, så SD är inte mitt parti.
Svar på tråden Integration och assimiliering