gutshot skrev 2010-09-28 14:48:24 följande:
Jamen det är bra att du grundar din åsikt på 1 person.
Festligt att dom som är fullständigt rabiata över SD här på forumet lever med en invandrare eller är invandrare själv, Nått jag reflekterat över länge och nu fick jag bekräftat att det även var så i ditt fall.
Och jag är fullständigt övertygad om att just er snubbe är en bra och integrerad människa, Men man behöver inte förespråka massinvandring och mångkultur för det och tro att alla som kommer är rena vinslotter och Sveriges framtid.
Du behöver inte vara rädd för SD .. dom kommer inte att kasta ut din skötsamma karl , slappna av lite
Nej, jag baserar inte min åsikt på en person, exempel betyder just exempel. Jag baserar mina åsikter på studier och forskning, inte "fakta" från aftonbladet och efterlyst, samt att jag faktiskt beblandar mig med människor från olika bakgrunder och därför är övertygad om att alla är lika/olika.
Du baserar ju dina åsikter på hur ett par rötägg beter sig och förstör i samhället. Skillnaden är att jag inser att dessa personer antagligen befinner sig rätt långt ner på samhällsstegen, oavsett om de är svenska alkoholister eller kriminella ungdomar från mellanöstern.