Inlägg från: Anonym (DL) |Visa alla inlägg
  • Anonym (DL)

vuxen med blöja

Anonym (Udda) skrev 2019-06-23 02:38:27 följande:

Hur udda det än låter för vissa så tycker jag det är otroligt sexigt med tjejer som har blöja på sig.

Det är något förbjudet med det, med allt som har med urin att göra egentligen som gör det så upphetsande med wetsex!

Tycker också det är sexigt när dom har det, men det har inget med urin eller något sånt att göra.
  • Anonym (DL)

Känns så tomt att inte ha blöja på sig

• Anonym (DL)

Jobbigt när det är så här varmt att ha blöja, nu orkar inte jag ha det för det blir så svettigt. Nu är jag glad att jag inte behöver ha det.

• Anonym (DL)

Skönt nu med rejält tjock blöja och body, som håller den skönt på plats!

• Anonym (DL)

Nu är det skönt Lördagsmys med body och rejäl blöja. Så skönt att bara få gå runt och mysa med den känslan.

• Anonym (DL)

Inget behov fysiskt, men det känns så tryggt och skönt att bära blöja, och då mår jag bra. Så alla är vi olika.

• Anonym (DL)

Jag har bara blöjor på mig för att det är skönt fast jag använder dem sällan. Det är bara en fetish för mig.

• Anonym (DL)
    Anonym (...) skrev 2024-02-10 14:05:42 följande:
    Om du menar mig så tänkte jag att det är väl ändå det man borde vilja sträva efter, men ändå ha blöjan som säkerhet? Men en del verkar trivas i situationen och kissa i blöjan med flit
    De som har det som en fetisch gör nog det, fast jag använder de bara ibland. Oftast bär jag dem bara för känslan som ett plagg.
Svar på tråden vuxen med blöja