Inlägg från: Anonym (...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (...)

vuxen med blöja

Alltså det verkar ju som att ni dels har svårt att hålla er,  och att det är ett problem, men samtidigt så är ni nöjda med situationen?

Tänker också att man borde försöka att hålla sig och sträva efter att gå till toaletten normalt, men ändå ha blöjan för säkerhet i så fall, om man har problemet. Men det verkar ju som att ni även gör i blöjan med flit? Men jag kanske missförstår.

• Anonym (...)
    Anonym (Anonym man med blöjbehov) skrev 2024-02-10 01:32:06 följande:

Det är lätt för andra att säga att man ska kunna hålla sig tills man hittar en toalett då folk inte vet hur det känns att ha ett sådant handikapp som jag har. Jag vet inte hur det känns att kunna hålla sig i timmar mellan toalettbesök. Jag kissar faktiskt ofta på toaletten för att tömma blåsan och spara på blöjorna fast när jag har en liten och aktiv blåsa kan det komma i blöjan en halvtimme efter att jag har kissat på toaletten. Jag kissar aldrig i blöjan med flit utan det är omöjligt för mig att hålla mig när jag blir kissnödig och då är mina blöjor räddningen i nöden.  När jag sover har jag ingen koll på blåsan och kissar omedvetet ner mina stora tjocka Tenablöjor.

Om du menar mig så tänkte jag att det är väl ändå det man borde vilja sträva efter, men ändå ha blöjan som säkerhet? Men en del verkar trivas i situationen och kissa i blöjan med flit
Svar på tråden vuxen med blöja