Inlägg från: Anonym (Anonym man med blöjbehov) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym man med blöjbehov)

vuxen med blöja

Hejsan!

Jag är en vuxen använder Molicare byxblöjor därför att jag har svårt för att hålla mig när jag blir kissnödig. Jag älskar mina blöjor då de ger mig en skön känsla i underlivet medan det är jätteskönt för mig att bara kunna kissa när jag blir kissnödig. Utåt sett så skäms jag för mitt blöjbehov och ofta önskar jag att jag kunde hålla mig lika bra som andra fast njuter också av mitt underbara blöjliv. Det är skönt att sova med blöja och slippa gå upp och kissa och  sedan kan jag vakna med en nerkissad blöja som fortfarande är skön. På dagen när jag kan gå på stan och åka buss och Tunnelbana och ha långa arbetspass är det mycket skönare att kissa i blöjan än att tvingas hålla mig fast jag måste också hitta toaletter där mina nerkissade blöjor kan bytas mot torra och sköna blöjor.

Jag måste ha blöja både dag och natt fast de blir snabbast nerkissade under arbetstid då jag inte kan hålla mig mellan rasterna.

Natten till idag sov jag gott med en stor Tena blöja som jag i sömnen kissade i utan att märka det. När jag vaknade var blöjan lite uppsvälld men fortfarande skön och det var jätteskönt att kissa ännu mer i blöjan innan jag orkade stiga upp. Blöjan var dock inte full när jag steg upp så jag gick hemma med den och kissade ännu mer i den tills den blev full. Då hade blöjan blivit en stor klump mellan benen som jag tog av för att ta en dusch och sedan satte jag på mig en Molicare Byxblöja. När jag är hemma och är vaken kan jag alltid gå på toaletten när jag blir kissnödig fast när jag går hemifrån hamnar jag ofta i situationen när blåsan tömmer sig själv i blöjan. När jag idag var och handlade började jag kissa i blöjan när jag stod framför en snygg kassörska och betalade utan att hon anade det och tänkte: om hon visste att jag kissade i min blöja, vad skulle hon tycka om det?

Anonym (PeeInToilet) skrev 2020-05-27 15:10:21 följande:

Så för dig handlar det mer om att bli sexuellt (?) upphetsad av att veta att du kissar på dig framför folk utan att bli upptäckt? 

Och att du tycker det är mysigt att få kissa i en blöja som blir tyngre och tyngre?

Själv blir jag upphetsad av att gå på toaletten och kissa i den. Särskilt då jag vet att folk vet att jag kissar i den när jag går in på toan. 

För andra är det lätt att säga att man bara ska kissa på toaletten fast när jag blir kissnödig kommer kisset snabbt innan jag hinner till toaletten och om jag en gång har börjat kissa kan jag inte sluta förrän blåsan är tom. Därför måste jag använda blöjor för att mina kläder inte ska bli våra och illaluktande. Jag har ett medfött handikapp som har gjort det omöjligt för mig att sluta med blöjor trots att jag har velat bli blöjfri och varit avundsjuk på andra som klarar sig utan blöjor.

De byxblöjor som jag har på dagarna försöker jag hålla torra så länge jag kan och jag kissar på toaletten när jag får chansen och drar då ner mina byxblöjor. Fast ibland blir jag snabbt kissnödig igen efter att jag har kissat och då kan jag inte hålla mig från att kissa i blöjan.

När det har varit omöjligt för mig att bli blöjfri har jag fått acceptera mitt handikapp och då har jag fått se det positiva med att det är skönt för mig att bära blöjor och att det också är skönt att kissa i den när jag annars skulle kissa ner mina kläder.

Tyvärr har jag inte hittat någon kvinna som i längden godtar mitt blöjbehov och min sexuella avsaknad ger mig sexuell upphetsning av att kissa i blöjan när jag är nära kvinnor som inte ser det då jag ändå har fantasier om att hitta en kvinna som ska godta mitt blöjbehov.

Den här kvällen kissade jag ner en byxblöja under en timmes joggingtur då jag annars hade kissat ner mina jogging kläder och efter att ha duschat har jag satt på mig en skön nattblöja med kardborrefästen. Jag sover djupt och skönt med mina blöjor och varje natt kissar jag i dem utan att märka det.
    Anonym (DL) skrev 2020-06-07 21:27:58 följande:

Känns så tomt att inte ha blöja på sig

För mig skulle det verkligen kännas tomt utan blöja. Det är alltid skönt för mig att bära blöja även fast jag inte behöver kissa i dem när jag är hemma och är vaken. Tack och lov får jag mina blöjor gratis på grund av mitt handikapp och de går åt även fast jag försöker spara på dem. Jag går aldrig utanför dörren utan blöja då jag under en promenad eller joggingtur på en timme inte kan hålla mig från att kissa i blöjan. När jag jobbar kan jag kissa i blöjan utan att tänka på det medan de måste bytas på raster.
    Anonym (DL) skrev 2020-06-25 15:50:27 följande:

Jobbigt när det är så här varmt att ha blöja, nu orkar inte jag ha det för det blir så svettigt. Nu är jag glad att jag inte behöver ha det.

När det är så varmt som nu blir jag inte kissnödig lika snabbt som annars. Däremot vågar jag fortfarande inte gå hemifrån utan blöja därför att jag ändå kan bli kissnödig när som helst och inte kunna hålla mig tills jag hinner till toaletten. Idag blev jag kissnödig när jag åkte Tunnelbanan och hade inget annat val än att kissa i blöjan. Jag är van vid att ha blöja i alla väder. Det blir svettigare med blöja nu fast det är bättre än att kläderna blir nerkissade. Skillnaden är att blöjorna inte går åt lika snabbt som annars.

Jag vågar inte heller gå till sängs utan blöja därför att jag även nu kissar i sömnen utan att märka det.
    Anonym (DL) skrev 2020-06-25 15:50:27 följande:

Jobbigt när det är så här varmt att ha blöja, nu orkar inte jag ha det för det blir så svettigt. Nu är jag glad att jag inte behöver ha det.

När det är så varmt som nu blir jag inte kissnödig lika snabbt som annars. Däremot vågar jag fortfarande inte gå hemifrån utan blöja därför att jag ändå kan bli kissnödig när som helst och inte kunna hålla mig tills jag hinner till toaletten. Idag blev jag kissnödig när jag åkte Tunnelbanan och hade inget annat val än att kissa i blöjan. Jag är van vid att ha blöja i alla väder. Det blir svettigare med blöja nu fast det är bättre än att kläderna blir nerkissade. Skillnaden är att blöjorna inte går åt lika snabbt som annars.

Jag vågar inte heller gå till sängs utan blöja därför att jag även nu kissar i sömnen utan att märka det.

Idag har jag hämtat ut ett Post Nord paket med med flera paket med blöjor och hygienunderlägg och jag är jätteglad över att veta att jag har så att jag klarar mig ett några veckor framåt.

När många Corona sjuka behöver blöjor temporärt är det högre belastning och jag som alltid måste ha blöja måste beställa med framförhållning. Under Corona har jag varit orolig för att inte få mina blöjor i tid. Dagblöjorna kan jag till viss del spara på genom att vara hemma mycket och fast de flesta gånger då jag går hemifrån får jag kissatacker som jag inte kan kontrollera och då klarar jag mig inte utan blöjor. Ibland tänker jag inte på att jag kissar i mina dagblöjor förrän de våtmarkerar att de måste bytas. Då försöker jag hålla mig tills jag hinner till en toalett där jag kan byta blöja fast jag klarar inte alltid det medan en våtmarkerad blöja klarar att jag kissar i den en sista gång innan den börjar läcka.

Åtgången av nattblöjor kan jag inte begränsa därför att jag varje natt kissar i dem utan att märka det och vaknar med uppsvällda blöjor som fortfarande är sköna. Då de inte brukar vara fulla när jag vaknar är det skönt att kissa ännu mer i dem ännu mer innan jag orkar stiga upp.

Med mitt handikapp är det alltid skönt att bära blöjor och kissa i dem.

Nu har det blivit kallare och mina sköna Molicare blöjor värmer jättebra. Allra skönast är de när jag inte har kissat i dem och jag försöker hålla dem torra så länge som jag kan fast om jag blir kissnödig när jag inte är hemma kommer det snabbt i blöjan innan jag hinner till toaletten. I det här vädret är det mycket skönare att ha en uppsvälld blöja än att ha våta och illaluktande kläder. Jag hade velat sluta med blöja fast det inte har gått och då har jag fått lära mig att leva med mitt handikapp och tycka att det är skönt att ha blöja och kunna kissa när som helst. När jag var yngre led jag mycket av att behöva gå i skola med blöja och jag blev deras för det och kallad för Kissbomben.

Verkligen skönt för mig att ha en tjock blöja när jag går ut i höstvädret. Blöjan är min bästa vän då den är en skön dyna mellan benen och en räddning i nöden när kisset kan komma när som helst. Nu sitter jag hemma med en Molicare byxblöja som jag började kissa i när jag var och handlade därför att jag inte kunde hålla mig och snart ska jag byta till en större Tena blöja som tillsammans med hygienunderlägg ska hålla min säng torr när jag varje natt kissar i sömnen utan att märka det.

Jag måste ha blöja därför att jag inte kan hålla mig när jag blir kissnödig. Jag har försökt sluta med blöja utan att lyckas. Det skulle kännas tomt för mig att inte ha blöja och obehagligt att varje dag få våta och illaluktande kläder och då är det mycket skönare att ha blöjor som blåsan kan tömma sig själv i. Dagblöjorna försöker jag hålla torra så länge som jag kan fast de ändå blir rejält nerkissade och nattblöjorna kissar jag ner utan att märka det.

Anonym (bild) skrev 2020-11-24 20:20:07 följande:

Kan säga så här, du är inte så anonym som du tror och du har chockat mig.

Jag förstår att vissa vuxna använder blöjor som fetisch fast de klarar sig utan dem. Inkontinens kan vara av olika grad och inte alltid så att man måste ha blöja. Är man lite inkontinent kan det vara skönt att ha en blöja som man när som helst kan kissa i även om man klarar sig utan blöja. Själv klarar jag mig utan blöja om jag är på ställen där jag när som helst kan gå på toaletten fast när jag har en liten och svag blåsa kan jag inte hålla mig om jag blir kissnödig när jag inte har möjlighet att gå på toaletten och då måste jag ha en blöja som jag snabbt kan kissa i. Det är pinsamt att vara så inkontinent som jag är fast när jag ändå är det är det skönt att ha blöjor som jag när som helst kan kissa i. Idag har jag liksom andra vardagar kissat ner 2 Molicare byxblöjor och nu ligger jag i sängen med en stor Tena blöja som jag i sömnen kommer kissa i utan att märka det. Varje blöja som jag sätter på mig kissar jag ner även om jag försöker hålla den torr.

Jag önskar ingen ett sådant handikapp som jag har fast det är skönt att inte vara ensam om det. Jag blev retad i skolan för att jag gick med blöja och behövde byta på rasterna och önskar att andra hade haft mer förståelse för det. Likaväl som om att glasögon accepteras som hjälpmedel framför ögonen ska blöjor accepteras som hjälpmedel framför könsorganen, för vuxna. Jag kissar på toaletten för att spara på  blöjorna och för att tönna blåsan när jag byter blöja fast om jag inte kan gå på toaletten på en timme kan jag kag jag inte hålla mig från att kissa i blöjan. När blåsan är söm mest aktiv kan det komma kiss i blöjan bara 20 minuter efter att jag har satt på mig den. Nu ligger jag i sängen med en skön Tena blöja som ska rädda madrassen och sängen när jag kissar i sömnen utan att märka det. 

Martinpanties1 skrev 2023-12-07 06:15:54 följande:
    Har samma känsla med blöja på. Jätte skönt. 
    Vi känner med varandra då vi har samma problem. Kan inte tänka mig att vara utan blöja därför att då blir det en pina för mig att gå med våta och fläckiga kläder. Därför är det jätteskönt för mig att ha blöjor dag och natt då jag ofta inte märker att jag kissar I dem förrän de blir så uppsvällda så att de måste bytas.

Det är lätt för andra att säga att man ska kunna hålla sig tills man hittar en toalett då folk inte vet hur det känns att ha ett sådant handikapp som jag har. Jag vet inte hur det känns att kunna hålla sig i timmar mellan toalettbesök. Jag kissar faktiskt ofta på toaletten för att tömma blåsan och spara på blöjorna fast när jag har en liten och aktiv blåsa kan det komma i blöjan en halvtimme efter att jag har kissat på toaletten. Jag kissar aldrig i blöjan med flit utan det är omöjligt för mig att hålla mig när jag blir kissnödig och då är mina blöjor räddningen i nöden.  När jag sover har jag ingen koll på blåsan och kissar omedvetet ner mina stora tjocka Tenablöjor.

Nu när det har blivit varmt har jag testat att promenera en timme utan blöja och försökt hålla mig. Då hade jag sandaler som inte skulle bli förstörda av kiss. Jag kissade på toaletten innan jag gick hemifrån fast jag började känna mig kissnödig efter 35 minuter och försökte hålla mig fast det inte gick. Jag fick en stor fläck mellan benen och det rann längs benen ner i skorna. Sådana test gör jag varje sommar utan att lyckas hålla mig och när jag inte kan leva med att byxorna gång på gång blir nerkissade måste jag ha blöja. Varje gång jag kissar i blöjan är det lika svårt att inte kissa som att inte andas och då är det mycket skönare att ha blöja än att ha våta och fläckiga kläder. 

Svar på tråden vuxen med blöja