Anonym (PeeInToilet) skrev 2020-05-27 15:10:21 följande:
Så för dig handlar det mer om att bli sexuellt (?) upphetsad av att veta att du kissar på dig framför folk utan att bli upptäckt?
Och att du tycker det är mysigt att få kissa i en blöja som blir tyngre och tyngre?
Själv blir jag upphetsad av att gå på toaletten och kissa i den. Särskilt då jag vet att folk vet att jag kissar i den när jag går in på toan.
För andra är det lätt att säga att man bara ska kissa på toaletten fast när jag blir kissnödig kommer kisset snabbt innan jag hinner till toaletten och om jag en gång har börjat kissa kan jag inte sluta förrän blåsan är tom. Därför måste jag använda blöjor för att mina kläder inte ska bli våra och illaluktande. Jag har ett medfött handikapp som har gjort det omöjligt för mig att sluta med blöjor trots att jag har velat bli blöjfri och varit avundsjuk på andra som klarar sig utan blöjor.
De byxblöjor som jag har på dagarna försöker jag hålla torra så länge jag kan och jag kissar på toaletten när jag får chansen och drar då ner mina byxblöjor. Fast ibland blir jag snabbt kissnödig igen efter att jag har kissat och då kan jag inte hålla mig från att kissa i blöjan.
När det har varit omöjligt för mig att bli blöjfri har jag fått acceptera mitt handikapp och då har jag fått se det positiva med att det är skönt för mig att bära blöjor och att det också är skönt att kissa i den när jag annars skulle kissa ner mina kläder.
Tyvärr har jag inte hittat någon kvinna som i längden godtar mitt blöjbehov och min sexuella avsaknad ger mig sexuell upphetsning av att kissa i blöjan när jag är nära kvinnor som inte ser det då jag ändå har fantasier om att hitta en kvinna som ska godta mitt blöjbehov.
Den här kvällen kissade jag ner en byxblöja under en timmes joggingtur då jag annars hade kissat ner mina jogging kläder och efter att ha duschat har jag satt på mig en skön nattblöja med kardborrefästen. Jag sover djupt och skönt med mina blöjor och varje natt kissar jag i dem utan att märka det.