Inlägg från: Anonym (41 år med blöja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (41 år med blöja)

vuxen med blöja

Är van att ha blöja då jag har haft det så länge. Finns inget bättre att ha på sig.

De är praktiskt med blöja fast i vissa lägen så är de obekväma men det är inget jag bryr mig om eller om någon skulle upptäcka mig med det så skiter jag i det.

Har blivit avslöjad av en vän att jag har blöja, skulle aldrig kunna att gå fram till en som har blöja om man skulle upptäcka det. Ända stället som jag inte har blöja är på jobbet.

Anonym (en till) skrev 2012-02-01 20:24:21 följande:
    Hur reagerade din vän?
    Blev förvånad men accepterade det när jag sa hur det låg till. Hon vet mera om mig.

Använder själv både tygblöjor och molicares allt i ett.

Anonym (sängvätare) skrev 2012-02-03 09:29:27 följande:
    Nå som vet var man kan köpa vuxen tygblöjor?
    Gärna allt i ett?

Jag själv brukar ta vikblöjor från imse vimse o läggga i som förstärkningblöjor i vanliga.   
    Det finns allt i ett i tyg och finns att köpa i tyskland men minns inte vad firman heter. Ända jag vet att de inte tål lika mycket som vanliga allt i ett.

Säger man saker på rätt sätt så är det inga problem men det finns ju folk som inte accepterar det oavsett om man måste ha det eller gilla det..

Anonym (läckan) skrev 2012-02-08 11:55:41 följande:
    Sommaren kan ju förståss vara lite besvärligare av flera orsaker, dels kan sommarvärme i sej vara rätt så besvärlig för den som har blöja.
    Som du själv säger så är det lite knepigare att dölja den med lätta sommarkläder, själv brukar jag försöka ha mörka löst sittande byxor och en lite längre tröja eller skjorta som jag låter hänga utanför byxorna, en liten risk att blöjan ändå syns i vissa situationer får man nog försöka att leva med.
    Själv har jag bara shorts samt t-shirt när jag är ute med blöjan på mig och endast blöja inomhus.
Svar på tråden vuxen med blöja