Hej hjärtat!
GUD vad GLAD JAG BLIR!!!!!! Detta måste ju verkligen ha varit pricken över i:et när det äntligen händer något...och på HANS initiativ! Oh vad roligt, förstår din glädje! Sitter med värsta leendet och JO jag förstår din lycka....Hahahaha...
Jo då, här har helgen varit bra. Började ju med klippnig, som vanligt klippte jag det kort och spretigt så det bara är att kleta i lite vax =) Enkelt ska det va hihi...
Återköpte en tunika som jag kan ha på Teos dop. Köpte den på Kappahl förra helgen, i måndags fick jag hem 25 % rabatt på valfri vara, så snål som jag är lämnade jag tillbaka och köpte i fredags igen... fast fick då nästan 90 spänn tillbaka, så då skulle jag köpa byxor också, men hittade inga som jag ville ha!
Igår var jag och mamma och fikade på ett nytt café i närheten av där mamma och pappa bor.
Idag ska vi nog inte göra så mycket! Här är det grått och regnigt, dem har varnat för åska också! Så det blir nog en innedag :/
Ha det gott vännen!
Oh vad glad jag är för din skulle!!! Hoppas ni kommer ha det bra tillsammans under veckan =)
puss o kram!