Inlägg från: BebisiFebruari |Visa alla inlägg
  • BebisiFebruari

Svaga test flera dagar i rad. Kan det gå bra ändå?

Jag vill absolut inte vara negativ men du ber om både bra och dåliga erfarenheter

Jag testade innan jag blev gravid med sonen med just testlagrets test, testade 5 eller kanske tom va 6 dagar i rad (va ett par dagar efter bim som första testet gjordes och sen varje dag) och fick svagt positivt man såg klart och tydligt ett streck men det va svagt.
    Gick till gyn ca 2 vecka senare för att se att allt va ok och för att få veta mer exakt hur långt gången jag va eftersom jag hade väldigt oregelbunden mens efter p-piller stopp och jag va INTE gravid.

Hoppas verkligen att du inte råkar ut för samma sak som jag utan att du får ett härligt positivt test när du testar igen, håller mina tummar :) Lycka till!

• BebisiFebruari

Tack!

Nej! jag gjorde faktiskt inget mer test hemma sen för dom testet jag gjort va dom jag hade hemma och läkaren sa ju att jag inte va gravid så jag litade på det.
    Jag fick ingen blödning förrän ca 1-1½ vecka efter jag varit hos läkaren, dom tyckte det va jätte konstigt att jag fått positiva test eftersom jag inte va gravid.
    Jag va så chockad och ledsen så jag gjorde faktiskt ingen vidare efterforskning om testen mer än att jag läst att flera fått positivt på testlagrets stickor och inte varit gravida.

Men jag önksar dig verkligen lycka till, skulle du testa i morgon igen? Och isf provar du ett annat märke då eller testlagret igen?

• BebisiFebruari

Oki.. dessa spökstreck har ingen färg utan är mer gråa så om ditt test streck är i färg så är det ingen spökstreck.

Uppdatera gärna i morgon när du testat så man får höra hur det gått för dig

• BebisiFebruari

Jobbigt läge :(

det enda man kan göra är ju tyvärr att vänta lite och ta ett nytt test om ett par dagar för att se

• BebisiFebruari
    rivkale skrev 2010-09-21 10:58:27 följande:
    Shit nu e jag så himla orolig för missfall. Är i v 5, snart 6. Har också haft svaga test på testlaghrets, men iutan tvekan pos med cb digital. Har mått illa och hela kitten i helgen. Men imorse tyckte jag att jag mådde mindre illa än dagen innan. Och så hade jag ont i magen. Iofs kändes det väldigt mkt som förstoppning, och sedan blev det bättre eftyer att jag gått på toa. Men ändå nu känns det som att det bara inte kan bli en  bebis. Varför skulle jag ha sdn tur, en gång till? Sååå orolig nu!
    tycker absolut inte att du ska oroa dig, har du positiva test så är du gravid. det man kan undra över är om testen inte ökar i styrka vilken dom bör göra ju längre man går..
    men som jag vet så kan testlagret vara lite mysko.

har du fått positivt på det digitala oxå så försök att inte oroa dig och njut av att vara gravid 

gjorde du flera test med testlagret eller bara ett,?  
    tänkte om du såg om det ökade i styrka om du nu gjorde flera test. 
Svar på tråden Svaga test flera dagar i rad. Kan det gå bra ändå?