• rivkale

Svaga test flera dagar i rad. Kan det gå bra ändå?

Jag har också haft jätyesvaga svar på testlagrets. Men clearblue var det inga problem att avläsa.. Jag är bara i v 4+5, så jag oroar mig också. Hoppas hoppas att det går bra för oss! Men jag tänker nog välja att ttro att det är fel på testen inte på bebin!

• rivkale
    ellabella76 skrev 2010-09-20 13:55:10 följande:
    Jag här igen. Måste bara säga att jag inte haft bra erfarenhet av testlagrets och rfsu tester heller. Nu med den senaste så testade jag med cb 5 dgr innan mens och det visade ganska tydlig men inget med testlagrets. Ännu inget med testlagrets bim-3 men TYDLIGT med cb.
    Jag testade med rfsu med sonen, och det gick knappast att avläsa, cb var supertydligt. Graviditeten gick hur bra som helst och nu är han 17 månader.
  • rivkale
    Momaroria76 skrev 2010-09-20 15:30:32 följande:
    Grattis till sonen och din fertiliet! Fyra på raken är bra facit! :) Vi har försökt nästan tre å utan nåt resultat och så nu plötsligt två ggr på raken, helt galet! :)

Har läst om det där med kemisk graviditet, det är det jag tror att detta kan vara. Men som du säger, det blir ju itne svagare iaf. Har köpt CB nu som jag ska testa med istället i morgon.
    Vad är  kemsik graviditet?
  • rivkale

Shit nu e jag så himla orolig för missfall. Är i v 5, snart 6. Har också haft svaga test på testlaghrets, men iutan tvekan pos med cb digital. Har mått illa och hela kitten i helgen. Men imorse tyckte jag att jag mådde mindre illa än dagen innan. Och så hade jag ont i magen. Iofs kändes det väldigt mkt som förstoppning, och sedan blev det bättre eftyer att jag gått på toa. Men ändå nu känns det som att det bara inte kan bli en  bebis. Varför skulle jag ha sdn tur, en gång till? Sååå orolig nu!

Svar på tråden Svaga test flera dagar i rad. Kan det gå bra ändå?