• Direkt76

Svaga test flera dagar i rad. Kan det gå bra ändå?

Har fått svaga positiva streck på testlagret fyra dagar i rad nu. Från bim-1 till idag, bim+3. Har inte blivit starkare. Hcg ska ju dubblas var 2-3:e dag men det verkar inte göra det för mig.

Vid förra grav i augusti testade jag tokstarkt positivt på bim+3 (blev tyvärr mf 7+1).

Nån som haft så men inte blivit missfall?

Vet att det är bara att vänta och se i den här branschen men skulle vara intressant med lite info ändå.

• Svar på tråden Svaga test flera dagar i rad. Kan det gå bra ändå?
  • Direkt76

Hur ofta testade du? Blev det "plötsligt" starkt eller ökade det efter som?

Grattis förresten! :)

• Direkt76

eller ett meddelnade till inboxen.

• Direkt76

Tack för mailet! :)

Syntes ju tydligt att det vara ganska svagt de första dagarna. Kanske kan bli nåt av det här ändå, vi får väl se. Denna olidliga väntan!

• Direkt76

fler med erfarenhet av detta? måste inte vara när det gått bra, vill även veta när det inte gått bra.

• Direkt76

Grattis till plusset, även om det är svagt :)

Ska köpa CB idag och ta i morgon bitti, hoppas på ett lite tydligare resultat och att det blir starkare test om några dagar. Det skulle kännas så mycket bättre att få se.

Önskar att jag kunde välja att tro på bebin, men missfallet från förra försöket spökar nog.

• Direkt76
    ellabella76 skrev 2010-09-20 13:52:45 följande:

När vi skulle bli gravid med trean så vard det så där för mig. Svagt på bim-3 ännu på bim och ännu svagare på bim+1 sedan kom mensen några dagar senare. Detta hände tre månader på raken men de två sista fick jag t o m mens den dag jag skulle ha. Så här efteråt har jag läst om kemisk graviditet och det var nog det jag hade. Var till gynläkare men allt så så fint ut det enda han tyckte var att jag lätt blev väldigt lätt gravid. På tre cyklar på raken....det var ovanligt tyckte han. Sen hände det igen, fjärde månaden, och han är nu fjorton månader=). Nummer fyra på GGlad nu. Nu behöver det ju inte bli så för dig utan man kan ju ha lägre hormonnivå också så vänta och se. Strecket har ju inte blivoit svagare iaf.

Grattis till sonen och din fertiliet! Fyra på raken är bra facit! :) Vi har försökt nästan tre å utan nåt resultat och så nu plötsligt två ggr på raken, helt galet! :)

Har läst om det där med kemisk graviditet, det är det jag tror att detta kan vara. Men som du säger, det blir ju itne svagare iaf. Har köpt CB nu som jag ska testa med istället i morgon.
  • Direkt76
    elinil86 skrev 2010-09-20 15:26:40 följande:

Mitt plus blev aldrig jätte starkt... Testa två gånger, första gången när jag gått över 2 veckor och sedan vid tredje veckan. Vet inte vad det beror på... Är i vecka 17 nu så svagt streck behöver inte betyda mf:)

Lycka till:)

Grattis till v 17! :)

Vilket test använde du?
  • Direkt76

Nån mer. Gick det bra eller dåligt? *puffar*

• Direkt76

Grattis till sonen! :)

Testade du nåt mer hemma efter de här 5-6 dagarnas testande? Var det isf neg? Fick du blödning sen som att det var missfall? Vad fick du förklaring till dina positiva tester? Många frågor :)

• Direkt76

Tack för ditt lycka till! Ja, jag ska testa med CB i morgon igen, är på bim+4 då. Tar ett testlagret också igen för att se om det blir starkare.

Det som talar för att det inte är spökstreck är att jag fick neg bim-5 och bim-4, sen dök det upp ett yttepyttestreck bim-3 som sen blev lite starkare bim-2, -1 och på bim, sen har det planat ut och hållit sig på samma nivå.

• Direkt76

Hur länge testade du svagt, när kom missfallen? (behöver inte svara om du inte vill)

• Direkt76

Fortfarande svaga test, nu på bim+4. Tog ju även ett CB nu i morse och det var svagt positivt det med, svårt att få med på bild, fick trixa lite med den, syntes mer precis efter att jag tagit testet men jag glömde att fota då, kl var 4...

Gjorde en sammanställning av testerna (ja jag lägger för mycket tid på detta men jag ska börja jobba igen 1/10 så då blir det nog bättre Skäms). Dagens test, bim+4 ser svagare ut på bilden men det är lika som dom andra i verkligheten, har bara inte torkat som dom andra.

Är väldigt inställd på att det inte är som det ska eftersom att det inte blir starkare.

• Direkt76
    Just me skrev 2010-09-21 09:02:04 följande:
    Hej Glad Jag tycker absolut att det ser ut som om du skulle vara gravid.. tycker att det skulle vara konstigt om de visade " spökstreck " på så många , hehe .... Det bästa är ju naturligtvis att köpa digital så slipper du tyda en massa strecken, om det finns om det e nått galet etc... Lycka till o Grattis isf!!
    Tack! :) Nä det är nog inga spökstreck, gravid är jag allt men problemet är att dom inte blir starkare. Skulle säkert få "Gravid vecka 1-2" på digitalt CB nu men det säger inget om halten stiger som det ska tyvärr.
  • Direkt76

tack för era svar och uppmuntran men nu börjar det göra ont och komma brunt så det var nog inte som det skulle Rynkar på näsan

Svar på tråden Svaga test flera dagar i rad. Kan det gå bra ändå?