Inlägg från: vitvåonågratill |Visa alla inlägg
  • vitvåonågratill

Någon som har en XSara Picasso? Och två eller tre barn?

Har en Xsara Picasso och tre barn (en 9åring framvänd på kudde, en 5-åring framvänd på kudde och en 3månaders bakåtvänd i en Akta duologic, alla tre i baksätet. Plus barnvagn Teutonia fun i bagagen. Alltsdå, ska man ut och resa så är den ju välpackad men man FÅR plats! Så ert val är nog ett bra val!

• vitvåonågratill
    Kina79 skrev 2010-09-29 19:45:04 följande:
    Bilder kommer så fort jag monterat in dem igen efter att vi fått bilen. jag hann inte ta bilder 8skulle göra det på söndagen på morgonen) för när jag kom ut till bilen med kameran i högsta hugg - då höll min man och min pappa som bäst på att lyfta ur alla bilstolarna

Om inte förr så får vi bilen nästa helg.....jag längtar!
    vitvåonågratill skrev 2010-09-29 10:46:11 följande:
    Har en Xsara Picasso och tre barn (en 9åring framvänd på kudde, en 5-åring framvänd på kudde och en 3månaders bakåtvänd i en Akta duologic, alla tre i baksätet. Plus barnvagn Teutonia fun i bagagen. Alltsdå, ska man ut och resa så är den ju välpackad men man FÅR plats! Så ert val är nog ett bra val!
    Va roligt att höra om nån som har den
    Har ni stolarna där bak så långt framåt som det går? Har ni lastgaller?
    Nej vi har nog stolarna så långt bak det går. Vagnen får plats iaf. Och när vi åkte på semester hade vi även 2 stoooora väskor och en sjuhelskottas massa påsar och grejer, förutom vagnen, men hade ändå stolarna längst bak tror jag....eller kanske inte då förresten? Minns inte! *ler* Men den är otrolig i benutrymme, packutrymme och komfort...sen tycker jag personligen inte att den är så jädrans snygg (längre) men jag kan ju ha tröttnat efter 4 år!
Svar på tråden Någon som har en XSara Picasso? Och två eller tre barn?