plus efter ivf
Ja visst är de tyst här inne. Härligt du har kommit såpass långt. Går in i 20fulla veckor i morgon. Bebis har vart väldigt stilla i ca 5dagar nu känns tråkigt
Ja visst är de tyst här inne. Härligt du har kommit såpass långt. Går in i 20fulla veckor i morgon. Bebis har vart väldigt stilla i ca 5dagar nu känns tråkigt
Hej. Tack för ditt svar. lycka till i morgon. Var hos bm idag. Mätte magen sf måttet var 23cm är i vecka 20+1. Bebisens hjärta slog 130slag per min. Ska tillbaka nästa vecka och få göra ul. Bm. Tyckte man skulle börja göra tillväxt ul redan i vecka 28. Och även flödes kontroll. Den 17 feb. Ska ja till sjukhuset ta farväl av min älskade läkare som slutar efter följt mig i fem års tid så sorgligt. Ska även få träffa den nya läkaren som även är ansvarig på spec mvc. Må så gott, kram
Skönt att räkna ner dagarna tills du kan gå hemma. Förstår de måste vara tungt och jobbigt att jobba så mycket. Jag såg på rul innan bm sa könet att de var en pojke ska få gå på regelbundna ul. Går på spec mvc. Ska iväg nästa torsdag. Var där förra torsdagen. Gick in i vecka 24 idag.
hej
har fått kompliktioner och är inlagd sen lite mer 2 veckor tillbaka. bebis kommer inte kunna stanna grviditeten ut. utan kommer hamna på neonatalen.
BEBB11 jag tänker på dig. hoppas bebis kan stanna resten av veckorna kramar till dig
Jag kommer vara i vecka 33. Senast vägde bebis strax under 1 kilo. Tillväxthämmad. Bebis kommer behöva vård på neonantal. Sen hemsjukvård.
Grattis Bebb
Den 4 maj föddes min pojk i akut kejsarsnitt. 7 veckor för tidigt. Vägde 1508 gram efter totalt 10veckor på sjukhuset blev vi utskrivna men har hemsjukvård nu
Grattis
Grattis pinkiepie vad roligt att se ditt nick igen
Jag började också testa så tidigt
Grattis pruttan!!