plus efter ivf
grattis till er andra plussare!
Nu ska vi få bebis i Juni
Hej!
jag hänger kvar här, bara så rädd att visa min glädje är rädd att den lille
ska ta ifrån mig min inre glädje.
Har vul den 2 nov. bara längtar dit och önskar att tiden ska gå undan tills dess,
få fira och tillåta mig vara lycklig.
Försöker inte känna efter fast symptomen finns här och även börjat få ont i min ena fog,
har fått detta jätte tidigt innan.
än så länge smärtar de inte enormt och de får jag vara glad över
Jag tackar alla program på Tvn som hjälper till att få dagar och veckorna gå undan.
Jag längtar till dagen jag tillåter mig sjäv att köpa gravid tidning, dagen vi ska berätta.
Försöker intala mig att jag ruvar fortfarande, är väl lite svårt att ta in att vi står här nu och äntligen fått ett plus och inget mf än så länge och hoppas, önskar och tro att de inte ska vara vår tur att hamna i sorger igen.
visst är de skoj med liv i tråden..
mår dåligt idag känns som jag har fått magsjuka med allt de innebär förutom att jag inte behövt kräkas ännu.
antingen är de väl en magsjuka, eller så är väl en bödning på väg, brukar bli kass i magen då
men idag mår ja inte bra i kroppen.
Annars försöker jag få tiden att gå på, 8 dagar kvar till VUL känns som EVIGHETER till dess.
HUR mår ni andra?
Tror ni att symptom som kommer och går under Dagen ? Att de kan stå rätt till ändå? Är dock väldigt trött dagarna i ända och de är ljuvligt att lägga sig på kvällen. På tisdag är de dags för vul . Nervös