• Piggelin80

plus efter ivf

Hej!
    Hänger gärna på här =) Gjorde mitt andra IVF i augusti/september (ET 9/9, 3-dagars odlat) och plussade äntiligen (för första gången någonsin)! Är överstimulerad och sjukskriven i två och en halv vecka, inte så kul, men det är helt klart värt det!!! Har sett ett litet hjärta picka 2 gånger på VUL Hjärta

Grattis till er alla gravida!

• Piggelin80
    MillaPo skrev 2010-10-13 13:52:03 följande:
    Idag är verkligen en toppen dag! Mådde inte speciellt illa i morse, överstimuleringen har äntligen gett med sig o magen ser inte fullt så uppblåst ut längre och hade inte ont i njurarna i natt som jag haft i över en vecka pga av överstimuleringen. Brösten e jätte ömma och e yr som bara den, tog ett CB digitalt idag o visade så fint GRAVID 2-3 veckor o det stämmer ju fin-fint.
    Är bara så himla glad idag och ville dela med mig lite av mina härliga dag!Skrattande Hoppas nu andra oxå har det bra i höstkylan!
    Skönt för dig MillaPo. Hur yttrar sig din yrsel? På mig är det när jag reser mig hastigt efter att ha suttit eller legat ner... då får jag hänga mig på ett bord eller så några sekunder *haha*.
  • Piggelin80

Skrippo... Vilka omänskliga läkare! Håller tummarna att allt går bra på kollen imorgon!!! Du måste berätta hur det går. Akig... GRATTIS! =) Roligt för dig

• Piggelin80

Jag tog bara proggisar i tre veckor. Till mig sa de att det var skillnad om man ex gjorde äggdonation, då tog man till vecka 12.

• Piggelin80

Skrippo! Så ledsen för din skull

• Piggelin80

Så sa min läkare oxå. Att har man sett hjärtat slå så sjunker missfallsrisken drastiskt... Vecka 12 var mer ett sätt att tänka på tidigare, nu när man gör VUL tidigt så har det inte lika stor betydelse... Att se hjärtat är med andra ord mkt positiv, men aldrig någon garanti. Trevlig helg!

• Piggelin80

Strumpa... Jag är överstimulerad och fortfarande svullen o öm i vecka 11, så det kan ta tid. Mina äggstockar är fortfarande riktigt stora men vätskan är borta.

Svar på tråden plus efter ivf