• mammiz83

plus efter ivf

hej tjejer!
    Jag hoppar också in här om det går bra?
    Jag plussade 19 sept på mitt femte ivf-försök och 3 års kämpande. Jag tror jag är i 6+5 och ska på VUL på torsdag. Men jag är sjukt nojig och nervös, för jag känner inte av några symptom. Förut var brösten liiiite ömma och smått svullna men det har gått tillbaka. Det enda som känns lovande är att jag inte sett röken av något blod och att senaste testet i förrgår visade på ett tydligt plus som dök upp långt innan kontrollstrecket.
    Hur känner ni andra?
    har ni mycket symptom?

längtande själ
  • mammiz83

Tack Gullvippan för dina lugnande ord, du har säkert rätt. Men har köpt ett nytt test idag som jag ska ta ikväll eller imorgon bitti mest för att lugna mina nerver och se så där fortfarande är plus...

längtande själ
  • mammiz83

igår kväll tog jag ett nytt test, behövde få se svart på vitt att jag verkligen är gravid eftersom jag känner så lite, och direkt dök det upp ett starkt och fint plus. Skönt.
    Nu återstår nästa stora milstolpe, VUL. Känner mig nästan lika nervös inför detta som inför TD...

längtande själ
  • mammiz83

Pixels: jag ska på VUL nu på torsdag, 7 okt. Längtar å ena sidan, men bävar å andra sidan....
    Vi kommer också berätta för lite fler efter VUL om det ser bra ut. men på mitt jobb vet alla redan eftersom jag varit öppen med mina VF-behandlingar på grund av all ledighet för att slippa alla frågor.

längtande själ
  • mammiz83

pixels: ja, ser allt bra ut kommer jag rusa hem till datorn och uppdatera. ser det inte bra ut kommer jag nog behöva lite tid på mig...Men det kommer gå bra. det kommer gå bra. Det kommer gå bra.....

längtande själ
  • mammiz83

Angelique: Vilken tid ska du på VUL imorgon? Är nästan lite spänd inför ditt VUL som inför mitt eget. Flört

längtande själ
  • mammiz83

har ingen bra idag... Gråter
    V 7+1 idag och inga symptom, men däremot lite blod på papperet i morse....

längtande själ
  • mammiz83

Gullvippan: tack! Jag ringde kliniken direkt i morse, men det finns inga tider och hon tyckte det lät som att jag inte skulle oroa mig, jag har inte blött nåt färskblod utan mer lite brunblandade flytningar och inte ont i magen alls.
    Jag antar att jag får genomlida den här hemska dagen och hoppas det blir torsdag snart.

längtande själ
  • mammiz83

Angelique: gratulerar dig här inne också. Hoppas hoppas att jag får uppleva detsamma imorgon!

Elsasmama skrev 2010-10-06 17:09:49 följande:
    Hej tjejer!
    Imorgon gäller det. Då ska vi på VUL! Känner nästan som att jag vill hoppa över den dagen men samtidigt vill man ju veta, såklart!!
    Massa kramar till alla som kämpar
    Oh, då har vi VUL samma dag, hoppas vi får uppleva samma lycka som Angelique
    längtande själ
  • mammiz83

jag lämnar detta forum nu, det är konstaterat att jag väntar missfall, inte barn

längtande själ
Svar på tråden plus efter ivf