Downs syndrom - Vi gjorde abort
Hej på er,
ja vad ska man säga...lika hjärtskärande sorgligt att se fler kvinnor i tråden.. man känner så med alla och vet hur fruktansvärt och hemskt det är.
För mig var det 5 veckor sedan avbrytandet igår. 5 långa dystra veckor, det har verkligen tagit mig hårt och alla som tycker att man skulle börja gå och jobba igen och låtsas som ingenting...va fan, säger jag bara. Jag har jobbat 2h per dag nu denna o förra veckan och jag är helt slut i huvudet när jag går därifrån. Vill inte ha en massa folk runt omkring mig, jag vill bara vara ifred och vila mig... men samtidigt vet jag att det är ju bra att komma igång, men det känns så påtvingat.
Fick tillbaka min mens i förrgår, och det blöder som aldrig förr, hade nästan glömt av hur det känns, men jag har nog aldrig blivit så glad för den förr. För det betyder att nu kan man planera framåt
Mitt nästa steg är att ta mig igenom återbesök på spec.MVC den 3/5, ja det måste vara en typ av efterkontroll. Alla blir automatiskt kallade berättade de. Sen ska jag ta mig till minneslunden..men det har jag skjutit på framtiden.. det är för tungt ännu