Downs syndrom - Vi gjorde abort
Jag plussade i dag efter ett frysförsök. Känns bra och jätteläskigt samtidigt.
Håll tummarna nu att det går bra :)
Kram
Grattis!!! Håller tummarna för dig!
Kram
Hej alla underbara här inne!
Har inte skrivit så mycket på ett tag men jag har läst allt. Haft mycket på jobbet och mycket annat att tänka på.
Millan: Skönt trots allt att du har fått en diagnos och jag hoppas att ni snart får chans att påbörja ivf. Massor av kramar till dig!!!
Lindis: Stort grattis!! Jag håller tummarna! Förhoppningsvis kan vi göra lite sällskap för jag plussade i måndags. För ett tag sen fick vi brev från kliniken där vi gjort ivf att vårt sista embryo i frysen snart skulle tinas upp och förstöras eftersom det varit fryst i fem år. Återförandet gick bra och nu sitter jag här redan med ömmande bröst, trötthet och allt annat som hör till.
Det största är dock oron än så länge. Jag tror inte att någon av oss här inne kommer undan den oavsett undersökningar och lugnande besked.
Kramar till oss alla!
Hej på er alla!
Hoppas det är så bra det kan med er?
Tänker på dig Millan och håller tummarna för er nu!
Hej på er alla!
Hoppas allt är bra med er?
Här föddes en liten tjej i tisdags morse! Så underbart söt och helt välskapt.
Snart kommer det att vara er andras tur!
Tack för era Grattis :) Förlossningen gick jätte bra och snabbt. Så glad att hon äntligen är här :)
Skönt att ha henne här hos oss eftersom det nu snart är årsdagen av vårat avbrytande :(
Hej på er!
Såg att vi haft påhälsning i tråden igen av folk som ska tycka och yttra sig...kan dom inte bara läsa rubriken och sen strunta i att kommentera!!??
Hoppas allt går bra för er andra och Millan hoppas du slutar blöda nu! Jobbigt när det ska krångla...man blir ju bara mer påmind om allt då, även om det finns där hela tiden ändå :(
Stor KRAM till er alla! Och vi vet att vi finns där för varann!!!
Va härligt för er tjejer!
Håller tummarna för dig med Millan!
Här rullar vardagen på för fullt, med 4 barn så har man att göra Men det går så bra så...lillskrutta är så snäll så.
Jobbigt när man inte får sova så mycket Limpan, men det blir bättre förhoppningsvis.
Kram på er alla!!!
Härligt Elle och Lindis
Att folk inte kan låt bli att göra inlägg som inte har ett dugg här att göra!!!!!
Vill önskar er alla som finns här för varandra en riktigt God Jul!!!
Hej på er alla!
Hoppas allt är bra med er?
Hoppas det går vägen för er denna gång Kattflickan :) Håller tummarna!
Stor Kram till er alla!