Kattflickan skrev 2011-03-16 20:25:48 följande:
Pernilla: Superskönt att det gick bra på KUB-testet!!!
Om jag inte slutar blöda snart så ska jag ringa min gyn och be att få en efterkontroll. Men det var ju ett tidigt missfall så det borde fixa sig självt.
Tog ett billigt gravtest i morse och det var helt blankt, det borde ju innebära att hcg-nivån är under 20 som är detektionsgränsen och det är bra.
Verkar som om vi var flera som skulle haft BF den här veckan.
Hoppas jag snart blir gravid igen, det känns rätt jobbigt att det nu var över ett år sen vi började försöka få barn.
Millan
Skönt att gravtestet visade neg...
Ja tror vi var väldigt nära varann i datum alla.
Håller tummarna för dig och du ska se att snart är det din tur!
Kram
Limpan 83 skrev 2011-03-17 11:27:13 följande:
Pernilla: Härligt att allt såg bra ut!! Vilken vecka är du i nu?
Millan: Bra att gravtestet visade neg, då har du nog inga hrav hormoner kvar iaf och det är ju bra! Säkert inga rester kvar heller. Men kan kanske vara bra att kola upp det om det inte slutar blöda snart.
Angående mitt jobb så är det bara ett extrajobb, jag önskar själv pass, så kan liksom inte få bli sjukskriven. Har pratat med min chef om att jag inte kan jobba nu och han var mycket förstående. men som sagt, jag får ju inte ut ett öre för det :( Så nu söker jag jobb för fullt. Men jag känner mig ju inte i bästa form för att börja ett nytt jobb nu direkt, illamående konstant, trött och orkeslös. Men men, det är bara att bita ihop.
En jobbig vecka för oss alla är snart över. Det var skönt att komma till minneslunden igår. Har nog trängt bort tankarna lite för mycket och igår kom allt fram igen. Som ni nämnt tidigare så tänker man på det ofta fortfarande. Vissa perioder mer än andra. Kan ju inte sluta tänka på att jag nu i skrivande stund egentligen skulle ha haft min bebis här..
Stor kram
Aha nä då är det ju inte lätt att sjkskriva sig :( Hoppas ditt illamående blir bättre snart!
Rös i mig när jag läste ditt inlägg...att vi känner så lika. Trots att vi "bara känner" varann här så förstår vi varandras känslor och allt som vi alla går igenom.
Kram