Victoria70 skrev 2011-01-31 14:11:28 följande:
Den här veckan känns tung.
Sitter på jobbet och mina tankar bara går runt runt, vill inte vara här och känner mig så ledsen. På söndag nu den 6 februari var det tänkt att vår lille ängel skulle ha kommit. Jag har kännt mig gladare, positivare och lite mer jävlarinamma sista tiden, men i morse var det presic som att trycka på en knapp.
Den 6 Februari har funnits i mina tankar hela tiden och nu när det börjar närma sig känns det så sorgligt, typ jaha, det var sant, det kom ingen bäbis. Vet inte vad jag har hoppats på egentligen?, eller så är det här datumet ett avstamp till att jag på allvar går vidare med livet, vi får se.
det later tungt, vet vad du gar igenom! tillat dig att vara ledsen, ga hem fran jobbet, boka in dig pa spa, ga pa yoga eller gor vad du mar bra av! vi forsokte gora fodelsedatumet just till ett avstamp for att ga vidare, att vi liksom slappte taget da, hur man nu kanner att man kan gora det bast pa, med sma ritualer eller vad det kan vara.
men det funkar ju inte att programmera sig sa dar alltid, och det dar datumet kommer nog alltid vara jobbigt aven om man lar sig leva med det. sen blir det ju latt att man tanker att nu skulle han varit si och sa gammal, nar man ser andra bebisar och sa. det ar en lang process det dar. i vart fall blev det lite speciellt da vi fick ett positivt test just dagen efter var angels FD, det kandes symboliskt pa ngt satt, men sen blev det ju dessvarre missfall :(
kram pa dig!