• kcs

Är 23 och vill träffa andra unga mammor

Mitt namn är Karolina och har en son(Liam) på 3 månader...
    Vill jätte gärna träffa andra unga mammor då man kan träna, promenera, fika, äta lunch, shoppa tillsammans...
    Bor i sthlm

Någon som vill hitta på något?

• Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor
  • Mallefnatt
    Fiaw89 skrev 2010-10-30 16:37:43 följande:
    Oj, här var det lugnt.. :P

Kom på en jättebra idé... barnvagnsbio? =D
    Jo brukar gå på onsdagar.. men jag är på! =) säg vart,när o hur ! =)
    Isac 080420 Ella 100814 mammacattiz.blogg.se
  • Fiaw89

Halloj tjejer!
    Mannen har fått en ledig dag imorgon =D
    Så jag stannar hemma och myser imorrn. Hoppas ni får de jättekul!

Mallefnatt skrev 2010-10-30 17:17:19 följande:
    Jo brukar gå på onsdagar.. men jag är på! =) säg vart,när o hur ! =)
    Alltså, jag har ju aldrig vart på barnvagnsbio..  men skulle jättegärna vilja se "pappa på burk" så när du / ni kan så är jag på! Inne i stan vore ju smidigt kanske? =)
  • finbusen

Hej tjejer! Min sambo är ledig idag så vi kommer tyvärr inte, han vill passa på och mysa med Alicia lite. Men ha det så kul så är jag förhoppningsvis på nästa gång!

• NovasM

Hej,

jag kommer inte heller. Vi har flyttat HELA helgen och blev klara först sent igår kväll, är helt slut. Fy sjutton vad prylar man har! Dessutom ska Nova äta vid tolv så det är ju inte så kul för er att behöva gå och sätta er någonstans det första ni gör när ni kommer in:(

Hoppas att ni får det kanonkul och att det inte regnar på er!

kram 

• Linaa87

Hej tjejer! Jag skulle ha kommit idag men jag har fått problem med magen, vet inte vad det kan vara?! Blir ett besök hos doktorn för att få någon typ av diagnos i allafall, skit trist och man blir ju lite nojjig. Hoppas ni får en fin dag!

• Mallefnatt
    Fiaw89 skrev 2010-11-02 09:33:37 följande:
    Någon som har funderat över barnvagnsbion nästa vecka? =)
    Jag vill gärna gå.. men hittar ingen info om när/var och hur.. hittar du något?
    Isac 080420 Ella 100814 mammacattiz.blogg.se
  • Josenoah

Tack själv för igår, trevligt att träffa er!! Vi följer med på barnvagnsbio om det blir aktuellt. Undrar dock hur det ska gå med min lilla vilde men antar att folk har överseende ;)

Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor