okej med incest??
Vilken anstalt då, bårhuset eller? :) Förlåt men det såg så roligt ut (fattar hur du menade).
Dock tror jag inte automatiskt man hamnar på anstalt för att man försökt begå självmord.
Vilken anstalt då, bårhuset eller? :) Förlåt men det såg så roligt ut (fattar hur du menade).
Dock tror jag inte automatiskt man hamnar på anstalt för att man försökt begå självmord.
Men det jag inte fattar är VARFÖR? De är inte en fara för samhället, eller någon annan. Det finns ju ingen poäng att lägga statens resurser på nåt som inte behövs? Och vill man reda ut det och någon slags "behandling" för det så kan man ju frivilligt söka hjälp.
Som sagt, någon som tycker att det ska ha tvångvård - jag vill gärna veta exakt vad det finns för skäl? Bara för att man tycker det är äckligt och liknande ser jag inte som seriösa svar. Visst får man tycka det är äckligt, men det är ju lika lite skäl att tvångsvårda nån som att jag ogillar sill.
Men Kelly1994 - du svarar ju fortfarande inte på det många av oss frågat - VARFÖR ska det vara tvångvård för dessa personer (de är inte farliga för samhället)?