okej med incest??
Jag skulle säga att det beror en hel del på situation. Är de väldigt jämna i ålder, vuxna och vet vad de vill samt att inget sexuell förekommit när de varit små så visst, då får de hållas bäst de vill enligt mig. Samma med syskon som inte haft kontakt alls som barn och träffas första gången som vuxna (halvsyskon brukar ju detta gälla vanligen), då får de väll pippa bäst de önskar så länge det sker på bådas villkor (precis som kring vanliga par). Min gräns går vid förälder-barn av den enkla orsaken att en förälder har alldeles för stor makt över sitt barn och alltså kan påverka barnet till att tro den känner saker den kanske inte alls känner, alt tvinga barnet till handlingar det egentligen inte önskar. På samma sätt tänker jag kring syskonpar där åldersskillnaden är stor och det äldre syskonet haft för stora chanser till påverkan och tvång kring den yngre parten. (och ja, jag är för det mesta rätt skeptisk till att par med väldigt stor ålderskillnad har ett förhållande som inletts på 100% schysta regler även om jag vet att de förekommer)