okej med incest??
Det är sjukt. De som har sex med en nära släkting mår fruktansvärt dåligt på något sätt. Sjukligt... Därav lagen så sånt kan stoppas..
Det är sjukt. De som har sex med en nära släkting mår fruktansvärt dåligt på något sätt. Sjukligt... Därav lagen så sånt kan stoppas..
Haha!!! Jämföra incest med homosexualitet!?!?
Jösses vilken okunskap!
Sex med samma blod, säger inte det självt? Att de får missbildade barn?
Är det helt ok att ha sex med sitt barn oxå då??
Ojojoj...
Tror (hoppas!!!) att de som här tycker att incest är ok, bara driver för att få igång en diskussion. Så är det. För ingen normal kan tycka att det är ok.
Så bara ignorera, de vill ju bara ha lite uppmärksamhet...
Synd att de är anonyma bara......
Grejjen med lagen var att det är i 99% av fallen ett starkt syskon och ett syskon som inte är lika starkt. (psykiskt)
Då blir det att den starke vill ha den svagare nära, väldigt nära och den svaga kan inte säga nej.
Då blir det övergrepp.
Då ska lagen skydda dem.
Att jämföra med homosexualitet är ju bara.... dumt..,
Det är kärlek mellan två vuxna människor som träffas, oftast, i vuxen ålder. Och utanför familjen.
Om syskon får barn blir det FEL och bara det måste väll vara en hint?
Inte ens djuren kan föröka sig med syskon...
Jag är bi-sexuell, är det då lika med att jag ska hångla lite med min bror?!? Ryser av bara tanken.....
Ja, och vad blir det när de förökar sig med sina syskon? - Ingenting livsdugligt..
Och ja, jag har belägg. Läs lite själv om forskning kring detta och arbetet runt lagen.
Visst kan de leva, men de blir inte helt riktiga om man säger så..
Om man vill avla på syskondjur, så visst, do it men det klassas som djurplågeri, enligt lag...
Nu kan jag inte länka då jag är ute med Iphone, men jag är nästan säker på att det står under djurskyddsförordningar paragraf 29
Då gäller det väll bara på hundar, katter, fåglar, hästar för det står med denna (?!) föreskrift på deras sidor. Hmm det var ju konstigt?!?!
Jag ska länka när jag har datorn sen så hela texten kommer med.
Men det var ändå inte det det handlade om, utan incest på människor...
Och det är olagligt och fel.