Inlägg från: FeliXia |Visa alla inlägg
  • FeliXia

Spansktalande föräldrar i Malmö-området?

¡Hola Mangooo!
    Que buena idea. Espero que mucha gente responde aqui.
    ¿Cuantos niños tienes? ¿Y cual edad tienen?
    Tenemos una niña, que solo es 2 meses. Yo soy de Suecia, pero el padre, mi esposo es desde Sud America. He vivido algunas años en España y Sud America
    Nuestra niña esta muy pequeña aún, pero me interesa a conocer gente aqui en Malmö para practicar mi español tambien, mientras espero que la niña empiezar  hablar. Mi esposo hablo sueco fluido, y por eso no estamos hablando en español como antes. ¡Siento que es importante que yo no lo pierdo la idioma, quiero poder hablar con mi hija en español!
    Un poco de mi, ¿quien eres tú ?

• FeliXia

puff puff på tråden.
    Ingen som talar spanska och tyckte den här ideén var lika lysande som jag tyckte?

• FeliXia
    Emer skrev 2011-06-28 20:58:35 följande:
    Jag ser att det har inlagget ar gammalt men jag ar valdigt intresserad av att traffa andra som har barn som pratar bade svenska och spanska. Jag ar sjalv svensk men min man ar fran Mexico. Vi har nyligen flyttat tillbaka till Sverige fran Usa och jag vill garna att mina barn far spansktalande kompisar. 
    Ja, vad kul! Vår dotter är snart ett och pratar bara ett par ord än så länge, men vi vill gärna träffa andra som talar spanska! Hojta till vilken dag ni vill ses?!

/Carolin
    16 juli 2010 kom hon vår älskade dotter, hon som gjorde bra ännu bättre!! <3
Svar på tråden Spansktalande föräldrar i Malmö-området?