*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Positivt idag också, så jag ska försöka få med mannen till sovrummet. Tydligen är det fotboll på tv, så vi får väl se hur det går. :-/
Positivt idag också, så jag ska försöka få med mannen till sovrummet. Tydligen är det fotboll på tv, så vi får väl se hur det går. :-/
Äh... här gick det åt pipan... Min man kände sig "pressad" och hade ingen som helst lust. Istället började vi bråka och nu sitter vi sura i varsitt rum.
Här har vi inte haft chans på graviditet sedan augusti och han känner sig pressad... J*vla piss.
Tack för pepp tjejer!
Det blev dock inget mer för oss, utan vi får hoppas att det som blev räcker (det gjorde det när vår dotter blev till i alla fall).
Känns skönt att mötas av förståelse här, för ibland undrar jag om jag gått och blivit helt knäpp i min längtan efter syskon.
Nu är det väntan på Bim som gäller. Räknar med 15/11.
Hmm... kan man få en imp-dipp redan på dpo 4??
www.fertilityfriend.com/home/1f7f38
Hmm... jag kommer inte åt din ff-sida. Har du någon ny länk?
Melitta, hoppas det tar sig!
Jag är på 9 dpo nu och har inga känningar alls. Jag brukar vanligen känna hur mycket som helst mellan äl och mens, men nu är kroppen helt lugn. Tempen ökade ju dramatiskt efter ÄL för att sedan på 4 dpo störtdyka ner till coverline. Sedan dess har den klättrat uppåt, något steg i taget.
Jag har en förhoppningsfull känsla i kroppen, men vet ju att det inte är något att lita på.
Idag är jag på 9 dpo men mitt hopp försvann för en stund sen, när jag var på toa så var det lite färgat på pappret så det känns kört även denna gång. I min vildaste fantasi så trodde jag att min slemhinna var tjock och inbjudande för ett litet ägg denna månad när jag äter Provera men i fantasin kan man ju även få rosa elerfanter att gå på vattnet också.
Jag har aldrig haft spottings tidigare, förutom förra månaden som var äl-fri. Så för min del är det något nytt och jag vet därför inte riktigt vad jag ska tolka det som.
Det är väl helt enkelt så att det visar sig om några dagar.