*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
![](https://www.familjeliv.se/Chatt/ikoner/smile1.gif)
Imorgon är det då dags för min man att göra sitt i vår utredning, vid 10-tiden sätter vi oss i bilen och åker 13 mil norr ut, kl 13 ska han nämligen runka i en burk *skratt* kan inte låta bli att tycka att det faktiskt är lite roligt. Han har muttrat över det hela länge nu, inte blev han gladare över att vi fick en tidigare tid, skulle varit där 27 januari egentligen. Egentligen borde han ju vara glad, han får ju faktiskt göra en trevlig sak om man jämför med undersökningarna jag får gå igenom.
I övrigt händer inte så mycket här, är på 5 dpo idag men jag har slutat tycka att det är spännande mellan ÄL och BIM, känns mest som en lång väntan på besvikelse. Jag börjar mer och mer förlika mig med tanken att vi inte kommer få fler barn, känns både skönt och jobbigt på nåt vis.
Igår kväll kände jag ett visst hopp, när jag skulle gå och lägga mig så kände jag ett svagt illamående, som jag brukar känna på kvällen då jag är gravid. Mitt lilla hopp försvann ganska snabbt när jag nu på morgonen inser att det nog är minstingens magsjuka jag fått...bläää...
Äntligen börjar magsjukan släppa taget om oss här hemma, istället kommer en mensvärk krypandes. Att man aldrig kan få vara nöjd.