*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
![Rynkar på näsan Rynkar på näsan](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-frown.gif)
Tråkigt med mens Nattfrost och temp.dip för dig Vi 4. Dock är inte hoppet ute helt ännu så jag fortsätter att hålla mina tummar.
Oj, vad spännande Vi 4. Jag förstår att du hade svårt att sova. Mina tummar är fortfarande hållna.
Jag har Clearblues fertilitetsmonitor och med den ska man testa med första morgonurinet. Hur som helst är det viktigt att man testar vid samma tid på dygnet.
MariaF79: Din kurva påminner om min denna månaden. Det tog också ett par dagar innan min temp ville öka. Lägg gärna in din chart i vår BIM-tråd.
Här kommer länken:
www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51125048.html
Det kan även vara så att du inte blöder ut hela slemhinnan utan börjar bygga en ny slemhinna ovanpå den gamla vilket inte är helt optimalt. Ett tips är att gå till en TCM akupunktör så att du kan få örter som gör att du blöder ut ordentligt.
Har du alltid haft så kort mens eller är det något som har kommit nu på senare tid?
Kinderägg: Det kan absolut vara en anledning till att du inte blir gravid om du blöder för lite.
Nattfrost: Tyvärr är det inte bra att ha spottings, varken före eller efter mensen. Mensen ska börja och sluta som en blixt från klar himmel tydligen, vilket min dock aldrig har gjort.
Vi4: Snacka om klockren temphöjning idag. 2 dagar till sedan har du med all sannolikhet ett snyggt rött kryss.
Tack för tummarna Kinderägg och Vi4
Det känns inget speciellt, dock har jag haft en massa creamy-flytningar idag vilket känns oroande. Eller? Någon som har en annan uppfattning? Har jag någon gång det efter ÄL är det precis dagen innan mensen/spottingsen börjar.
Jag har ju lite svårt för att verkligen tro att det skulle gå vägen såhär efter 5,5 års försök utan ett endaste plus. Min akupunktör är dock övertygad om att det ska lyckas inom 2-3 månader men jag tror det först när jag ser det. Idag blev det daggmaskskin i örtblandningen, mums fillibabba!