Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Efterlyser Miapia: Hur gick det gumman ??

Hoppas på ett + för er somväntar på BIM ska ta och närma sig spännande

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84
    mallanis skrev 2010-09-24 08:24:01 följande:
    ja hur har det gått för dem som haft/ska ha BIM i dagarna?
    19/9 En Elva
    23/9 Miapia43
    25/9 JButomlands

Några plus än? Håller tummarna!
    En Elva e inte här
    Miapia hon borde nog fått ett + ååååh hoppas jag
    JButomland vet jag inte ..
  • 3 barns mamma84

Har bara läst detta men det kommer jag att göra ska nämligen läsa bakot haha sen komentera
    Hoppas ni alla har det toppen och SKIT till alla mens kärringar som skulle ta sig och förstöra denna månad !!!
    Nästa månad får INGA mens kärringar komma

Ja jag har varit hos läkaren igen svimmade igen i tisdags och smälde till bakhuvudet nu mår jag bra igen men hur länge det e frågan tills man svimmar igen
    Men,men pojken i magen har det bra iaf hoppas jag iaf idag hade han polparty hahaha och massa sparkar till sambon såklart mamma är ju
    bäst
    Har gått in i vecka 29 28+1 och 82 dagar kvar LÅNG väg men,men snat såååååå hoppas jag ..
    Har oxå köpt NYA gulliga boddys 4 st och sen hämtade jag Hm paketet med massa babykläder
    Imon titta på vagn !!! yess längtar..

• 3 barns mamma84
    miapia43 skrev 2010-10-10 19:19:01 följande:
    hej alla! jag har varit borta lite och vilat upp mig hemma. har haft värsta förkylningen med en retsam hista. trodde inte jag skulle få äl denna månad. men den visade + idag så den var lite försenad. kanske för jag har varit så sjuk. så nu börjar vi om från början igen. kram alla
    Åh grattis gumman och skönt nu är det sängen som gäller för er
  • 3 barns mamma84
    Trassel skrev 2010-10-10 20:47:10 följande:
    Miapia, är också långt ifrån frisk och har inte kännt av äl heller. Tempen är inte att lite på eftersom jag har lite förkylningstemp så det ska bli intressant att se när antingen äl eller mens kommer. Har haft ew länge nu...
    Krya på dej! 
    De du kan göra är att ta ett äl test o testa dig fram på morgonen.
    håller tummarna att äl kommer igång.
  • 3 barns mamma84
    Trassel skrev 2010-10-10 20:59:20 följande:
    2 barns mamma, det blir ingen verkstad denna månaden så jag kör nog på att det får bli som det blir och kör en ordentlig kurva efter nästa mens tror jag! Men jag hoppas verkligen att mensen inte tänker krångla! Hoppas det bara beror på långvarig sjukdom.
    misstänker att när man ärkyrkyld blir ägglossningen sen av sig oxå.
    Så istället för att ge upp denna månad så kolla varje dag på flytningarna om dom är kraftigare och kommer att mer så sexa på.

Men som du säger om bara mensen kom kunde du räkna ihop när ägglossningen skulle kunna vara här.
  • 3 barns mamma84
    miapia43 skrev 2010-10-10 23:18:40 följande:
    hej vännen! ja det har blivit sängen många gånger. hihihi

men jag har en fråga

ska man älska mycke dom dagarna man är fertil eller ska man älska varannan dag.
    har hört så mycket olika om det. kram
    Mitt råd är så länge man får spermie i sig haha

Med dottern blev jag ju gravid med bara en ligg i sängen
    Med sonen blev jag gravid efter 5:e försöket och det var då o då
    Med MA fallet blev jag gravid på 6:e försöket och vi hade sex varanan dag då o då ..
    Med denna hade vi sex 6 dagar varje dag och sen hade vi sex 6 dagar till varje dag.det var bara för att jag hade stegring i 3 dagar började 9 dagar efter mensen slutgång.. sen såhade vi sex ju efter dessa dagar.
    Alltså varje dag o blev gravid.Så istället för att ha sex varanan dag ska man ha sex varje dag för att ÖKA sina chanser till att verkligen BLI gravid.
  • 3 barns mamma84
    Melitta69 skrev 2010-10-11 09:47:37 följande:

Tempen upp idag från 36,2 till 36,4 plus på ältestet idag igen.
    Undrar hur man ska tolka detta är äl över eller??

Äl = kan vissa pos på Äl ankomst
    Äl = kan vissa pos vi mens ankomst
    Äl = kan vissa pos när du e gravid

Man får inte Äl om man inte får ägglossning o det släpper utan det släpper alltid men olika tider.
  • 3 barns mamma84
    PåvägMotSyskon skrev 2010-10-11 12:59:54 följande:

med 2.a barnet sexa vi varannan o mot slutet var 3.e,

me 3.e så blev det 2 dagar irad o inget mer v29 nu =)

dem säger ju att bara man sexar 2-3ggr/vecka så ska de funka. Men varannan är absolut effektivt, oftare behövs ju inte då spermierna absolut bör överleva såpass länge, annars är nog kvalitén inte bra

Själv var jag som en kanin i sängen hahaha på tisdag v 31 eller vecka 32
  • 3 barns mamma84
    PåvägMotSyskon skrev 2010-10-11 13:35:36 följande:
    haha ja, det är ju bra =) men det är ju inga nödvändigheter för att bli gravid som du vet =) bara man har haft sex kring äl så bör det ju skapa goda chanser... =)
    men ja ska nog göra färdknappen vid v 38 där =) även om de troligen blir hinnsvep igen då vi prata på det.. men men lite skoj måste man också ha hihihi =)))

japp, veckorna rusar nu
    Har prata med detta med sambon haha men ha sa nej men jag ger fan i mig inte upp om jag vill ha sex då SKA jag ha sex
    I vecka 37 ska jag dricka Hallonbladsthe igen
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*