Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

miapia43 skrev 2010-09-18 18:31:26 följande:
    nä det gjorde jag inte. hihihii
    Haha nåh gumman vad blev det ?????
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84
    miapia43 skrev 2010-09-19 10:53:57 följande:
    ja jag testade ett cb igår. men det blev bara ett tunt sstreck. kanske var för tidigt att ta. för dom ska ju varfa lika-. men jag såg att en annan fått ett sånt test här igår så det kanske är fel på testen
    har du bild e så nyfiken hoppas det var ett +men tidig..
    när jag var gravid fick jag nej på cb bara 
  • 3 barns mamma84
    miapia43 skrev 2010-09-19 11:00:05 följande:
    det går inte att få på bild. kameran är värdelös. men jag har alldrig sett ett streck på cb förut
    Ett streck ?
    Inte 2 alltså som gravid eller ej gravid ?
    Hmm :-/

När jag fick svagt + med testlagret bim-6 och Cb bim-5 ej gravid var det bara 2 streck ett - och en kontroll streck -
    Testade med Pregg och fick 2 st streck + alltså men inget färg gav till så jag blev förvånad.
    Medans testet hos läkaren gav + 
  • 3 barns mamma84
    BejbyBoo skrev 2010-09-19 13:05:45 följande:
    Dag 18 här och fortsatt negativt på CB digitalt äl-test. Stickan från testlagret visar i af streck nu, och har blivit lite starkare än i början på veckan. Så kanske, kanske är något på gång.
    Men så här sent har det aldrig varit förut. 

Kanske blir det ingen ÄL den här månaden. Hur blir det då med mensen? Jag har aldrig förut haft en äl-fri månad, så jag vet inte alls hur det blir då. Får man mensen som vanligt, eller? Verkar ju konstigt, om man nu inte haft någon äl. 
    Bara testa på och bara sexa på då min misstänker att det är på gång.

Jag hade själv ägglossning tidigt 3 dagar efter mensen avslut hade jag stegring i 6 dagar..
    En viss person sa att jag inte skulle ha ägglossning denna månaden så jag hade detta och sa att ägget inte skulle släppa.
    Men då var det inte utan ägget släpte för mig men 1 vecka senare.

Mensen hade jag jan o mars men inte på en helt feb alls men ägglossning hade jag men ingen mens
  • 3 barns mamma84

Miapia:
    woohoo!! snyggt ser din karter ut och jag hoppas att du bara testade tidigt och ska testa igen om några dagar
    Danmarks bebis i magen hoppas jag

Denna lilla pojken trycker rumpan mot revbenen på mig och bara njuter av allt haha
    Sen får han en riktig träff och bara sparkar till.
    Han ska minsan höra mig sig när han tittar ut

• 3 barns mamma84
    Miapia:
    ååh jag hoppas du har en danmarks bebis i magen nu du som väntat och väntat ..Hjärta

Och ni alla andra jag håller skithårt att ni alla får era ägglossningar och små spermiebebisar som simmar in och hittar rätt och fäster sig fast.{#emotions_dlg.flower}

Imon går man själv redan in i vecka 28 snart ska man föda eller ??herregud ..
  • 3 barns mamma84
    BejbyBoo skrev 2010-09-21 20:09:36 följande:
    Eller hur!!? Jag blev ärligt talat lite paff att det blev en tom cirkel.
    Har haft som mensvärk hela dagen, så vi får väl se vad som händer.
    Jag uppdaterar allt eftersom!  
    Booooort med fröken röd denna månaden och fram över tills det är dags igen nr 10månader gått det låter mycket bärre..
  • 3 barns mamma84
    BejbyBoo skrev 2010-09-21 20:17:33 följande:
    Jo, men först måste ju ÄL dyka upp. Spårlöst försvunnen! :-0
    Kanke inte hihi om du haft sex och emnsen inte kommer ja då måste ju äl varit där hoppas JAG 
    Men jag förstår dig ..
    Vill ju att du får ett + ju
  • 3 barns mamma84
    BejbyBoo skrev 2010-09-22 15:32:52 följande:
    Jag kom precis hem!
    Hon gjorde ett vul och såg vare sig någon äl i antågande eller att äl hade varit; "Så då är det väl helt enkelt så att det hoppade över den här månaden." konstaterade hon bara. Inget konstigt med det alltså.

Så, det var skönt att få det bekräftat av någon professionell, men det känns ju surt ändå. Varför just DENNA av alla månader???!!
    Men men, nu tänker jag skippa fler tester den här månaden och hoppas på nästa istället.

Tack för att ni orkat läsa och svara på mina frustrerade inlägg!  
    Tråkigt att det ska vara så grymt ibalnd
    Men jag ger fortfarande inte upp du kommer få ett + gumman nu är det bara o vänta på mensen och sen bara njuta av all sex ni kan få till och hoppas på en bebbe då
    Tjejen du e guld värd ett + kommer ska du se {#emotions_dlg.flower}
  • 3 barns mamma84

Att få ont smärta vid ägglossning ja jag fick det 1 gång i hela mitt liv jösses vad ont det gjorde och höger sida fy fan var som kramp !!!
    Men försvan efter några minuter bara.
    Men då släpptes ingen ägg utan kom 1 vecka senare ..

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*