Inlägg från: PåvägMotSyskon |Visa alla inlägg
  • PåvägMotSyskon

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

sökte på google å rubriken är "2-streck" men länken funkar inte

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) 2 prinsar & Nyårs Prins 2010(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • PåvägMotSyskon

man kan få stegring vid
    1- äl
    2- innan bim
    3- vid graviditet

är de 3 olika ggr man kan få de som ja hört.-Annars så förekommer ju sen äl och då tror ja mer på attt från nu dag 20 börja de hända grejer.

Theodor 2007 Dexter 2009 & BF - Nyårsprinsens =)
  • PåvägMotSyskon

FlakeZ. Ja hade en skum cykel innan +. ska ge dig lite hopp.

mensen kom 9mars och sen gick de kanske 15? dagar så kom de mini mini blod som ja inte tolka som nån mens eller så. sen dagen efter typ lika, o sen väntade de nån dag o kom lite mer, o så höll de på me nått uppehåll, Ja kontaktade gyn om de kunde kanske va äl-blödning eller nått? men icke, slemhinnan va 2mm, ingen äl denna gången, o sen börja ja få som sparsam konstig mens som varade från(riktigt då ja räkna som mens) 30mars 12 dagar framåt... ALLT va nattsvart, varför börja de bli så konstigt me miniblödandet som knappt va synbart så himla tidigt, o varför sedan ha sån sparsam mens?? iaf så sluta ja typ blöda sådär konstigt CA 9april och tänkte JAJA, ja tar väl ä-test  varannan dag för ja hade kanske bara nått enstaka kvar, sist fick ja stegring 2 dagar, så ja kan isf inte missa de??, testa neg måndag, hade fått skum flytning på tis som om nått vore på g.. sexa tis, o sen testa ja + på ons (sexa då ändå FAST ja inte skulle va för nära + på äl-testerna) sedan testa ja neg på tor... OCH nu är jag i V27 imorgon =))

SÅ från alldeles sjuk cykel till att de gick kan gå fort. De lustiga va ju att fast ja blödde i 12 dagar fram till 9? april, så kom äl 15.e april enligt ff...! Å de va dag Hmm... 16 tror ja de e på min chart du kan se på länkarna

• PåvägMotSyskon

Grattis Mallanis till +++++++ =)))

Idag gick jag in i V27!! Går undan =) snart får man snusa bebis igen

• PåvägMotSyskon
    Hoppas det går bra för er härinne och att ni får fina +.

idag är det dags för ultraljud igen, koll av moderkakan och ett tillväxt på det.. Som man längtat..

Kl 14 är det dags.
  • PåvägMotSyskon
    miapia43 skrev 2010-10-10 23:18:40 följande:
    hej vännen! ja det har blivit sängen många gånger. hihihi

men jag har en fråga

ska man älska mycke dom dagarna man är fertil eller ska man älska varannan dag.
    har hört så mycket olika om det. kram

med 2.a barnet sexa vi varannan o mot slutet var 3.e,

me 3.e så blev det 2 dagar irad o inget mer v29 nu =)

dem säger ju att bara man sexar 2-3ggr/vecka så ska de funka. Men varannan är absolut effektivt, oftare behövs ju inte då spermierna absolut bör överleva såpass länge, annars är nog kvalitén inte bra

• PåvägMotSyskon
    3 barns mamma84 skrev 2010-10-11 13:30:06 följande:
    Själv var jag som en kanin i sängen hahaha på tisdag v 31 eller vecka 32
    haha ja, det är ju bra =) men det är ju inga nödvändigheter för att bli gravid som du vet =) bara man har haft sex kring äl så bör det ju skapa goda chanser... =)
    men ja ska nog göra färdknappen vid v 38 där =) även om de troligen blir hinnsvep igen då vi prata på det.. men men lite skoj måste man också ha hihihi =)))

japp, veckorna rusar nu
  • PåvägMotSyskon
    3 barns mamma84 skrev 2010-10-11 13:39:50 följande:
    Har prata med detta med sambon haha men ha sa nej men jag ger fan i mig inte upp om jag vill ha sex då SKA jag ha sex
    I vecka 37 ska jag dricka Hallonbladsthe igen
    Han kan väl inte neka dig sex om ni brukar ha de då å då ändå?? =)

H-the, haha.. ja de va ju effektivt, gott me annanas också, förutom att mina läppar börja blöda :S

Nu ska jag väcka björnen som sover, barnen o ja ska iväg till en annnan mamma som har ungefär lika stora barn(pojkar) så de ska få leka lite =) Vi hörs sen  qutie!!
  • PåvägMotSyskon
    3 barns mamma84 skrev 2010-10-13 11:49:22 följande:
    Bm besök igår allt såg bra ut men lillen i magen blir som alla andra av mina bebisar alltså stora
    Han väger nu 2000g + mermen det såg man inte så bra ..
    Vikt skattning ca 5000g som nyfödd
    vecka 31 idag ..
    vart ligger du på sf kurvan? har du nån bild så kan du skicka den till mig så ja får se.
    kollade på den sidan som stämde hyffsat me mitt tul o enligt v31 så är medel ca 1800g, såg man inte vikten så bra så kanske du ska avvakta och ta de lugnt än. Vet en annan tjej som födde sitt barn (fåt stora oxå) men aldrig fått vid bf, men då hon fick en son så vägde han i 33+0 2,7

hur kan dem viktuppskatta såpass? När ja fråga min då sa hon att hon skulle gissa på en normalstor bebis nu.

De lustiga är ju att jag ligger precis på medel (mittenkurvan) i sf o även på vuktuppskattningen, å då ska ja inte va orolig att han kommer bli stor. Medans min första pojke börja ovan UNDERKURVAN å sluta på 5kg liksom?? NEJ nog e man orolig alltid tills dem avgöran tul som blir v38-39 för mig... då vi kanske gör hinnsvep också (om ja vill)
  • PåvägMotSyskon

hallå, hur går de för alla?
    brr va kallt de va idag när man vakna, eller de såg iskallt ut utomhus, å mycket riktigt minus 7 grader..... ja, man är inte van, men de brukar ju säga pang så e de frysgrader

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) prins 2007, Prins 2009 & Nyårs Prins 2010(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*