*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
ceke: Nej men..![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-frown.gif)
Tempen for upp fr 36,6 till 36,8 i morse! Tempade visserligen mig kl.05:40 ist för 05:20, idag..
GRATTIS Ceke!! Vad härligt
Själv känns det tyvärr inte så lovande för mig just nu. Har inte kunnat tempa mig idag eftersom att jag varit på internat med jobb och delade rum med en arbetskamrat, men det känns som att mensen är på G. Trött i benen och visserligen inte så där TYPISKT mensig som jag brukar känna mig när mensen är på G, utan mer någon blandning av mensig o svag värk. Men, nu vet jag iofs inte om det är som att magen är skum pga att jag drack en del igår. Men känner inte mig så hoppfull just nu. Men jag ska se vad tempen ligger på imorgonbitti innan jag ger upp hoppet. Är tempen hög imorgon, kommer jag ta ett gravtest. Så håll tummarna för mig! Har inte bim förens på sönd, men vill testa mig innan lörd eftersom att jag ska på tjejkväll, och vill veta om jag ska köra (så att jag kan ha det som ursäkt, det plus att jag ska upp tidigt dagen efter o jobba) själv eller inte på lörd.
Kollade örontempen nu när jag kom hem. Örontempen brukar ligga på 36,3-36,5 mitt på dagen utan vila vanligtvis, men nu låg den på 36,7. Så visst, lite hoppfull är man så klart *ler* Men pessimistisk som man oftast är när det gäller denna saken så.... Men håll tummarna som sagt!
Vad är egentligen en "tripasic chart" för något?
Tillägg till förra inlägget: tog ett gravtest innan idag. Det visade neg. MEN. Jag vet inte om det är som jag inbillar mig för att jag så gärna vill. Men nästan direkt tyckte jag mig se ett vitt streck där teststrecket ska vara. Vet att det som sagt inte räknas som pos, men vad kan det vara för streck tror ni?