*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Är ni bra på hur livmodertappen ska kännas? Jag har inte rktigt kommit underfund med hur den är när den är hög eller låg, öppen eller stängd. Det enda jag kan nkänna är om den är mjuk, medium eller hård. Och jag är inte riktigt säker där heller än.
Men iaf, idag när jag kände på den är den mycker mer på vänster sida än vanligt. Inte i mitten utan en bit åt sidan. Ska det vara så, "flyttar" den på sig?
Tack tack. Det verkar väldigt lovande.
jag är på 12 dpo. Jag vet inte hur lång den är eftersom detta är första tempmånaden. Förra månaden hade jag 30-31 dagars cykel iaf. Men den är väl någonstans 12-16 dagar antar jag, det är väl det vanligaste.
Strecket kom i onsdags och har inte blivit starkare. Idag kom inget alls så jag inväntar mensen nu. Jag lägger in mig i feb-listan när den kommit så jag har något att räkna på.
Jag hoppas på det sista. För då kan jag ju bli gravid och har haft äl. Så då borde det ju gå bättre nästa gång.
Jag gjorde första testet i onsdag kväll med ett svagt streck. Tors morse obefintligt streck. Tors kväll svgt streck. Fre morgon svagtsvagt streck. Fre kväll starkast streck. Lördag fm svagt svagt och fyra timmar utan att kissa idag visade inget alls.
Jag hoppas på revansch nu. Man borde inte kolla så tidigt.
På min "stats"-rad står det just nu 5. Vad betyder det!?