Inlägg från: BejbyBoo |Visa alla inlägg
  • BejbyBoo

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

MiAmore, jag skulle ha kört idag.
    Brukar du ha utslag 1 eller 2 dagar?
    Jag brukade ha två dagar. Och de två gånger jag plussat har vi "fått till det" dagen innan äl, inte samma dag.

• BejbyBoo
    MiAmore skrev 2011-04-18 18:39:32 följande:
    Guben har visat ganska tydligt att han vill försöka få till det ikväll så.. Önska oss lycka till med "bakandet".
    Good luck!
    ♥ Älskade E, född december 2008 - Älskade liten, beräknad december 2011 ♥
  • BejbyBoo

Miapia, spännande!!! Hoppas att det blir starkare inom några dagar! Mina tester var ju supersvaga i början men de blev starkare och starkare för varje dag (har hela, galna testserien i galleriet.. ).

Vi har varit på VUL nu på morgonen och fått se vår lilla smula. 8 milimeter lång och med ett tickande hjärta (jag såg det inte särskilt tydligt, men läkaren var helt säker)! Solig Och läkaren tyckte att mitt ihärdiga illamående, min trötthet och svullnad var kanonbra tecken på att allt går som det ska.

Hon sa förstås också att det är ingen garanti att det går vägen bara för att det ser bra ut nu, men att det är en väldigt bra grund och att flera avgörande steg i utvecklingen gjorts.

• BejbyBoo
    miapia43 skrev 2011-04-19 10:30:30 följande:
    gick det att se på mina bilder eller va dom för svaga. kanske skulle ta bort dom. vet du om dom testerna är bra?
    Det var svårt att se, men jag tycker mig kunna ana något. Jag har ingen erfarenhet av de testerna själv.
    Det som är bra med Testlagrets är att de är bredare, och det gör att de är lättare att läsa av, tycker jag!

Om du kan ta ett nytt kort, lite närmare och med bättre fokus så kanske det är lättare att se. Men det viktigaste är ju att NI ser!

Det testet jag tog på 11 dpo är ju löjligt svagt. Men vi såg det! Tog ett igår för skojs skull och teststrecket är så mörkrött att det nästan är svart!  
  • BejbyBoo
    MiAmore skrev 2011-04-19 10:36:54 följande:
    Miapia: Jag kunde tyvärr inte se något streck, men några dagar innan bim är dem ju oftast så svaga att man inte kan få med det på bild. Håller tummarna för att strecket blir starkare om några dagar

FlakeZ: Vad skönt att allt såg ut som det skulle När är det du har BF?
    Bf 7 december enlig FL, 8 december enligt FF.
  • BejbyBoo
    Tvåbarnsmamma1012 skrev 2011-04-27 13:12:46 följande:
    tog dessa nu!

Ja, nog anar jag något där allt. Men svårt att säga ändå!
    Kolla i mitt galleri så får du se en serie som började med väldigt svagt streck på 11 dpo, men som blev starkare och starkare!  
  • BejbyBoo

Kramlo, tyvärr är det ju som med allt annat att det varierar från person till person. Jag kunde ha ew i 10 dagar! Men jag vet också att andra bara har det någon dag. Och andra som aldrig får ew utan bara watery.

• BejbyBoo

MiAmore, håller tummarna!! Men bli inte ledsen om det är negativt. Jag fick negativt både på digitalt och vanligt "plus" från CB när jag ändå fick positivt på stickorna från testlagret (på 12 dpo). Jättekonstigt!!

• BejbyBoo
    MiAmore skrev 2011-04-27 21:01:22 följande:
    Jag har stickor från billigatester hemma också. Kanske ska vänta med att slänga ut urinet tills CB't visat neg eller pos, och testa med en sticka, om nu CB visar neg. Eller vad tycker du? Kanske bättre att vänta ett par dagar ist, om nu CB blir neg imorgon? Har hört fler säga det, att dem får plus 1-2 dagar innan med stickor från billigatester och testlagret, än på CB. Så det verkar ju som att dem stickorna är känsligare än CB?
    Ja, stickorna är känsligare!
    Om jag var du skulle jag spara CB't och ta en sticka imorgon. 
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*