Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Det är kört jag är inte gravid.
    Kände på tappen precis den är mjuk men öppen jag kunde alltså få in fingret men slutade direk.
    Så snart kommer mensen.

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥ BLOGG mamma84.bloggagratis.se/
  • 3 barns mamma84
    Dag och natt skrev 2011-05-17 20:40:59 följande:
    Hej på er  
    Jag har knappt tid att skriva här eftersom vi satsar till 1000 på att det ska bli barn den här gången... Satsar haha! Får se om nåt rött kryss dyker upp inom ett par dagar för den här gången har det verkligen varit svårt att veta om jag haft ÄL ännu eller inte. 
    HjärtaGud så jävla underbartHjärta
    Tänk snart har du ett snyggt Plus och ett syskon
  • 3 barns mamma84

Vet inte vad jag vill.
    Blir glad oxå om mensen skulle komma.

Godmorgon ja nu sitter jag ute och bara slappar av och jag har lämnat barnen ute regnar det fyfan ingen fin väder alls.
    Och jag tempade igen ja och den var 36,6 så den går varken upp eller ner ?
    Tempade igår kl 08.00 men idag 07.30 så jag var tvungen och gå upp och lämna barnen.
    Ebba skulle idag träffa en som skulle se hur mkt danska ebba kan innan hon ska till skolan i aug

Havsklippan:
    Jag håller tummar och tårHjärta
    Du är värd detta !!
    Puss o kram

• 3 barns mamma84

Stängd mjuk tapp hmmm men inga tester kom tyvärr idag ''suck'' jag får vänta tåligt tills i morgon och om den INTE kommer i morgon ska jag ringa läkaren för att göra ett test hos honom.
    Men vad fan är detta ??
    Tempen är på 36,6 och tappen är stängd och mjuk och massa flytningar som är vita och krämmiga :-/
    e jag skenis iaf ??
    Borde inte den typ vara öppen nu om mensen skulle komma ?

Och hur är tempen när mensen kommer ligger den som jag har nu eller längre eller högre ?

• 3 barns mamma84
    telgebo skrev 2011-05-18 10:19:12 följande:
    2 barns mamma: Jag tror du bara har oregelbunden mens eller att det var mensen du hade i valborg, mensen kan vara sådär konstig ibland. Du har ju nyligen fått barn och det tar ett tag för hormonerna att återgå till det normala.
    Jo kan ju vara så ..
    Hoppas du har rätt.
    Imorgon hoppas jag på bättre svar
  • 3 barns mamma84
    telgebo skrev 2011-05-18 10:25:27 följande:
    Jag kan ju bara svara för mig själv, men jag kände faktiskt en känsla i kroppen som är svår att beskriva när jag varit gravid resp inte. Har jag känt tvivel så har det alltid vart negativt test. Gud, jag är så dålig på att förklara, fattar du mitt svammel?
    Jora haha men jag har haft detta med alla tre o då stängd mjuk tapp och massa flytningar och passerat bim
    Och jag har innan blivit mätt på det jag ätit men nu skulle jag kunna äta upp en KO för att bli mätt
    Jag blir likom inte mätt o kissar på nätterna nu oxå som jag inte gjort innan jag inte var gravid.
    Jga dricker massor hela tiden oxå o tjej magen är öm men ingen mensvärk alls just nu men igår molvärk men idag inte än.
    Detta har jag haft längre stunder ca 1 vecka nu.
    Men tappen är stängt o mjuk o massa krämmiga flytningar vita geggiga som handkräm

Vid mens är dom mer vattninga och tort när mensen kommer men hur ska mensen komma när tappen är stängd o mjuk likom ?
  • 3 barns mamma84

Hej flickor! Tyvärr hände något som inte skulle hända ma hälsade på och vi förlorade vår bebis

• 3 barns mamma84

Gjorde 2 st tester hos läkaren och båda 2 gav svagt + läkaren frågade mig när sista mens var och jag sa ca 14-15 mars och han räknade på och sa ca v 8-9 jag skulle återkomma fredag igen för och göra ett nytt test men tyvärr så på tor mellan fredagen kom MA blod i trosan jag hade hade jätte jobbigt värta mensvärken och knivhugg i magen trammarna var som snören som vred och höl på så jag hade så ont av smärtan jag ringde i fredagen avkokade mötet och åkte in med sambon till förlossningen och där var tysken jag hade innan som hade mig då jag fick ma 2009 och han undersökte mig kom fram till vecka 10 men att allt hade slutat slå vecka 4-5 men allt levde på i kroppen som vanligt likom jag hade litet foster kvar som nu ska ut jag blöder och blöder och har mensvärk som in i helvette ska till sjukhuset på fredag igen för gyn undersökning + kanske om jag har otur skrapning eller operation

Dag och natt skrev 2011-05-23 19:40:25 följande:
    Vi 4: Jag har då blivit lurad av dina fina trifasiska kurvor Glad

Nån som vet om 2 barnsmamma tagit nåt test ännu?

Ja här går jag bara och väntar på BIM. Väntan har aldrig känts så lång... Glad

Kram på er!
  • 3 barns mamma84

Detta var inte planerat men fan vad lessna vi blev jag vill inte gå igenom detta helvette igen jag VILL INTE DET

Jag är så trött på detta jag vill inte få detta om och om igen. men nu ska vi bara leva vidare och se till att allt kommer ut så jag slipper göra ingrepp. det kommer ut klumpar hela tiden så det är bra för då aknske jag slipper likom. garvidsymtomerna är borta iaf lite hunger kvar men det borde försvinna och kissandet borde också försvinna snart hoppas jag. Tack ska du ha .. HUR har du det ?

Decembra skrev 2011-05-25 10:49:31 följande:
    Nej vad jobbigt Hemskt ledsen för er skull!
  • 3 barns mamma84

Men shit vad jobbigt men shit jag vill få ut allt ajg äör så rädd för skrapning och nersövning jag får panik ! finns det något som man kan själv göra att allt kommer ut ? jag har fått klumpar nu men det är blodfylda som lever klumpar typ det bara össer ner men snart borde det lugna ner sig HOPPAS jag

Det är ass jobbigt detta gumman varför ska vi kvinnor drabbas av detta likom det finns ingen mening med detta

Decembra skrev 2011-05-25 13:07:30 följande:
    MA är verkligen jobbigt, jag fick ett förra året i vecka 17 och fostret slutade utvecklas i v.12. Mina sympton försvann en vecka efter att skrapning gjordes (moderkakan ville inte ut för mig, fostret kom ut). Jag var rädd inför skrapningen men på ett sätt var det skönt. Nedsövningen är väl ingen höjdare för man är så nervös innan man somnar, men efteråt vet man att allt verkligen är ute och man slipper oroa sig så mycket för infektioner och liknande. Vår trea då var inte planerad, vi gick hos kurator för att bestämma oss ifall vi ville behålla eller inte (hade varit 2 år mellan alla tre barnen om allt gått bra). Vi bestämde oss i v.8 och så gick det så där...

Tog några månader innan vi kände att vi ville försöka igen nu när vi fick en möjlighet att välja.

Jag har det ok nu. Har gått ett år ungefär sen vårt ma och vardagen rullar på. Är inne på försök 9 så man är väl lite nere då de andra blev till på 4 resp. 5 månader. Men jag kan inte klaga, 9 månader är inte så mycket i jämförelse, men ändå inte kul att behöva vänta så.
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*