Inlägg från: MiAmore |Visa alla inlägg
  • MiAmore

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Nej jag har bara tempat lite sporadiskt runt o efter äl. Har bim på lörd utefter senaste cykeln, så det närmar sig m stormsteg

♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Håll tummarna för mig vid 16.. Kan inte hålla mig längre.. Ska ta ett grav test då..

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    ceke skrev 2011-03-03 16:09:00 följande:
    Nej va trist.. Kram på dig!
    Tack.. Hoppas ju att det bara var för tidigt att testa men...
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Hormonstinn: jag har ingen stenkoll denna månaden på exakt när jag hade äl. Bara på ett ungefär. Utefter en 28 dagars cykel så har jag bim på lörd. MEN. Om jag nu hade äl då jag TROR att jag hade det, och om jag har en lutealfas på 14 dagar ist för 12 som jag hade förra månaden, så har jag inte bim förens på månd. Så hoppet är inte ute ännu. Får se vad tempen visar imorgonbitti. Är den fortfarande hög kommer jag fortsätta hoppas ett tag till, men sjunker den imorgon så.. Ja då är det nog bara att ge upp o inse att det kommer bli ett 9:onde försök

Cece: Vilket härligt pepptalk till dig själv! Jag kan själv behöva ett just nu känner jag *ler* Men jag vet iaf en positiv sak med om det inte tagit sig denna gången i heller. Då kan jag vara med i viktväktarna ett tag till och fortsätta gå ner i vikt. *ler* Ännu så länge -2,4 kg på 3 veckor!
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    telgebo skrev 2011-03-03 18:07:54 följande:
    Jag känner igen mig i dina tankar, jag håll på i 19 månader och ja de sista 2 månaderna innan det tog sig så frågade jag faktiskt mig själv hur viktigt det var att få barn började känna att det kanske inte var nån mening att görsöka med nåt som kroppen inte ville  men samtidigt så hade jag så svårt att förlika mig med känslan att aldrig mer få igenom en graviditet och få föda och ta hand om en liten bebis och se denna växa upp.

Jag vet inte om det var att jag började få dolkus på annat som gjorde mig gravid för när jag tänkte på det hela tiden och läste här inne på planera barn hela dagarna och höll på med äl-tester som en besatt så blev jag ju inte gravid och när jag fick annat i tankarna så tog det sig och jag trodde sånt bara var skilsnack förr och avfärdade alla som sa att tänk inte på det så mycket för tankarna påverkar mer än vad du tror men jag tyckte att det lät helt sjukt.
    Hoppas det samma gäller mig nu när jag har fokus på att gå ner i vikt *ler*
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    telgebo skrev 2011-03-03 18:24:47 följande:
    Jo än är ju inte hoppet kört så länge du inte fått mens, det kan ju vara så att du testade för tidigt bara.
    Ja vi får hoppas det iaf *ler*

Ceke: Ja tyvärr är det många gånger så nu för tiden att man själv får ställa en diagnos

Vi 4: Jo jag vet att man ska testa med morgonurin om man testar innan bim. Men enligt kvinnan på apoteket trodde hon inte att det skulle spela någon roll
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Vi 4: Du behövde inte förtydliga dig, jag förstod vad du menade *ler* Hjärta
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    telgebo skrev 2011-03-03 19:18:41 följande:
    Det står tom på förpackningen att man ska testa på morgonurin om man testar före bim. Vilket test använde du?

Jag läste aldrig på förpackningen, men apotekaren gjorde det. Hon läste nog inte allt iofs.

Jag använde Cb digital, den där det står hur långt gången man är

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Vi 4 skrev 2011-03-03 19:21:48 följande:
    MiAmore, skönt Hjärta Det är så lätt att skriva något som sedan låter helt annorlunda än man menade...Och nu fick jag för mig att jag hade låtit dryg, vilket inte alls var meningen.
    Jo jag vet, det är det som är det negativa med att prata genom datorn, att det så lätt kan bli missförstånd
    ♥Milo 090107♥
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*